• isali

BIM maj 2015

Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.

• isali
    malink80 skrev 2015-04-06 15:56:34 följande:

Du kanske är gravid om den är försenad =)

Har tagit både stickor och digitalt, så tyvär. Har dock hoppats, men tror inte testen visar fel :p Men hade gärnat fått vara så ;)
  • isali
    malink80 skrev 2015-04-06 16:27:18 följande:

Hur försenad är den då?

Bara en 3 dagar än så länge :)
  • isali
    Carolaj83 skrev 2015-04-07 09:46:34 följande:

Jag vill vara med igen usch börjar tröttna på detta och hoppas på bättre tur nu. Bim 2/5

Förstår dig! Men tror att april blir en bra månad, är ju mycket ägg som gäller då ;)
  • isali
    malink80 skrev 2015-04-07 12:37:03 följande:

bara å bara =)   Jag lovar att du får ett plus snart eller brukar din mens vara sen?

Vi får väl se! :) Jag hoppas då på ett plus! Mina mens är inte att lita på. Förra månaden var den på dagen. Men jag har haft spiral tidigare, tog ut den i januari. Och då var den rätt synkad, mesans när jag åt mini piller så var den inte det. Denna kropp alltså! Haha, man blir tokig :p bara därför blir säkert mensen sen!
  • isali

BIM+7, inge mens och igår var testet blankt. Börjar seriöst fundera om jag ens hade ÄL när jag tror att jag hade det. Vi får se.. Lite less iallafall! Jobbig väntan på mensen :/

• isali
    lanylena skrev 2015-04-10 13:49:51 följande:

Men oj, det är ju väldigt långt med 7 dagar över beräknat? Hur var det, brukade den vara oregelbunden för dig? Har detta hänt förr?

Senaste tiden har den varit regelbunden. Men innan dess var den oregelbunden. Men den kanske har blivit oregelbunden igen. 34 dagars lång cykel, hittills.. Förhoppningsvis dyker den upp snart.
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-10 09:21:09 följande:

Ja, nu blickar vi framåt. Nån gång måste det ju vara vår tur

Hade du några känningar innan du fick mens? Har just nu en ilande värk i magen, det typ trycker. Inte haft en liknande molvärk. Har tidigare i veckan haft lite ont i magen varje dag och tänkt att "nu kommer mensen". Har inte haft sådan här utdragen mensvärk förut ... :/
  • isali

Och på den sjunde dagen kom mensen? Haha .. I wish! Magvärk from hell hade jag igår. Fick ta till vattenflaskan. Ev lite svullna bröst. Gravtest neg, ÄL test nästan positivt. Vad fan är detta? Jag ger upp alltså! Definivt sista testet jag tar :p

När vi skulle mysa igår fick jag dessutom ont i magen och var väldigt "känslig" därnere. Första gången mys gjorde lite ont nästan :p

• isali

39 dagars lång cykel so far. BIM+11! Så uttjatad och tröttsam väntan. Suck!

Svar på tråden BIM maj 2015