BIM maj 2015
Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.
Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.
Du kanske är gravid om den är försenad =)
Hur försenad är den då?
Jag vill vara med igen usch börjar tröttna på detta och hoppas på bättre tur nu. Bim 2/5
bara å bara =) Jag lovar att du får ett plus snart eller brukar din mens vara sen?
BIM+7, inge mens och igår var testet blankt. Börjar seriöst fundera om jag ens hade ÄL när jag tror att jag hade det. Vi får se.. Lite less iallafall! Jobbig väntan på mensen :/
Men oj, det är ju väldigt långt med 7 dagar över beräknat? Hur var det, brukade den vara oregelbunden för dig? Har detta hänt förr?
Ja, nu blickar vi framåt. Nån gång måste det ju vara vår tur
Och på den sjunde dagen kom mensen? Haha .. I wish! Magvärk from hell hade jag igår. Fick ta till vattenflaskan. Ev lite svullna bröst. Gravtest neg, ÄL test nästan positivt. Vad fan är detta? Jag ger upp alltså! Definivt sista testet jag tar :p
När vi skulle mysa igår fick jag dessutom ont i magen och var väldigt "känslig" därnere. Första gången mys gjorde lite ont nästan :p
39 dagars lång cykel so far. BIM+11! Så uttjatad och tröttsam väntan. Suck!