• isali

BIM maj 2015

Symetrical skrev 2015-04-20 19:39:23 följande:

Dock har jag hört att de med veckoindikator är mindre känsliga än andra tester, så hade nog väntat med det om jag vore du, tills du får starkare utslag på typ cb plus!

Tjat* ska det såklart stå, hatar mobilen ibland!

Har införskaffat en av varje. Blir en CB plus imorgon kanske, jag kan nog fasiken inte hålla mig. ÄL testet var starkt ikväll också! :)

Avvaktar med ett sånt då! Hur går det själv då? Visst skulle du få börja med Pergo? :)
  • isali
    Donner82 skrev 2015-04-20 19:42:27 följande:

Jag tycker nog att jag ser ett streck... Det är ju definitivt inte grått i alla fall (som mina spökstreck varit när man lyser med alla lampor man har - i alla vinklar). :) Men vad brett det är! Dubbelt så brett som kontrollstrecket = dubbla personer i magen?! :) :)

Har också fått spök, men detta urskiljer sig verkligen. Testade visa det för karln och han såg det supertydligt!

Hahah, nej helst inte ;) räcker gott och väl att börja med en!
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-20 20:13:46 följande:

Nä, tyvärr.. hade mens ganska nyligen så. (och bara blanka test innan)

Jag brukar få starka utslag på ÄL-testerna vid ÄL.

Okej! Men vissa kan ju ha mens ändå ;) Lyllo dig! Mina tester har aldrig blivit superstarka.. Förrän nu såklart! Men kan ju såklart också känna om det är ÄL. Det har inte jag känt.
  • isali

Mina ÄL tester är fortfarande superstarka! Tredje dagen i rad!

Hjälp mig att se på dessa! Trixa gärna lite. Vet inte vilken dag jag är på. Min cykel är hittills 45 dagar lång.

Aldrig haft en sådan här värk. Rätt säker på en graviditet nu! Såg ett svagt plus i blått, kanske ni ser något också. Molvärken är olidlig nu!

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-21 11:05:36 följande:

Jag ser ett mycket svagt streck när jag trixar med exponeringen. Still believe your eggo is preggo!

Alltså, du har satt griller i mitt huvud! Ser mer preggo symptom fortfarande. Men väntar 2 dar innan jag tar veckoindikator. Mår så illa! Och magen värker. Speciellt på vänster sida! :/

På denna bild ser jag ju ett streck, ååååh. Bättre bild på denna länk: imgur.com/o5BqEXV

• isali
    Donner82 skrev 2015-04-21 12:21:55 följande:

På denna ser jag en bred skugga - på den förra bilden såg jag tyvärr inget. Åhh - spännande! Du måste ju testa imorgon också, eller?! 

Jag är sämst på att vänta...

När jag plussade första gången så var det på eftermiddagen BIM-4. Hade blankt på morgonen. Trodde inte det var sant - då hade vi försökt i 9 månader (det blev en liten tjej). 

Jag har fortfarande mens - så mitt "roliga" har inte börjat ännu. :)

Tiden går så långsamt när man går och väntar på både ÄL och BIM (framförallt BIM).

Ser fram emot en ny bild med plus lite senare då! :) 

Men jag med! Hade inställt mig på ÄL i helgen och visst har jag fått starka ÄL test, men 4 dagar i rad har dom varit det. Och inga ÄL flytningar har jag heller. Snarare snustorrt därnere nu, tidigare var det som en sjö. Haha ;)

Men jag vet! Finns inget värre att vänta på ÄL, mens eller när man väntar på att mensen är sen. Och nu vet jag inte ens vad jag väntar på. En jäkla massa väntande är det hela tiden, blir tokig :p

Tack! Ska ta ett bytt imorn. Har ett testa tidigt kvar. Och sen bara stickor! Men de där stickorna fungerar inte på mig, visar neg när de dyrare testen iaf visar något! :)
  • isali
    mkes skrev 2015-04-21 11:40:44 följande:

Ansluter mig här! Bim cirka 21/5... kan man få snabbspola tack?

Vad tror du om bilden mkes? Symetrical tror att du har svaret ;) Vi behöver professionell hjälp! Varit länge med i branschen? Haha ;)
  • isali
    mkes skrev 2015-04-21 13:21:00 följande:

Haha! Nä, länge vet jag inte, men har väl en ovana att börja testa tidigt med både äl-test och gravtest... Har i alla fall lärt mig att äl-test både ger utslag vid mens och graviditet och clearblue brukar öka synbart varje dag när man är gravid. Ser absolut på bilden! Hur många dagar har du testat? Ser du stegring? Hur ser ältesten ut?

Ältesten började för 6 dagar sen ge utslag. De 3 första halvstarka, de senaste 3 dagarna superstark. Är på jobbet nu så har tyvär ingen bild! Men de 3 senaste dagarnas ÄL test är riktigt starka! Ett var starkare än kontrollstrecket till och med! Har testat Gravtest varannan dag i kanske 8-10 dagar, så 4-5 st! Men bara stickor! Och har sen igår testat med andra test. Stickorna har ej gett något resultat! Men testa tidigt gav ett streck!

Min förra mens hoppade över. Är idag på BIM+16!
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-21 13:12:17 följande:

isali - Vad säger BM om detta annars då? Kanske kan kolla med henne?

Ska ringa henne imorn. Hade faktiskt glömt henne i allt detta!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-21 12:18:51 följande:

Var där för en timme sedan. Äggblåsan hade som misstänkt inte vuxit mer än några få mm, så nu har jag fått letrozol utskrivet till nästa cykel för att förhoppningsvis skynda på ägglossningen då.

Känns skönt att försöka göra något åt det i alla fall. Börjar bli lite smått otålig, måste jag tillstå! :-S

Men åh så drygt! Förstår hur det borde kännas :/ Att behöva vänta på ännu en grej!
Svar på tråden BIM maj 2015