• isali

BIM maj 2015

carolinewendel skrev 2015-05-06 07:24:42 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro. Försöker vara inställd på att mensen kommer snart.. Är ju på bim+4 idag, fortfarande massa symtom, fortfarande ingen mens, fortfarande temp stadigt på 37,4 (har normaltemp på 36,5 annars), men får bara negativt på graviditetstesten..

Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.
    Huvva vad jobbigt! Exakt sådär var det för mig, fast min mens dök aldrig upp. Skitobbigt! Månaden efter blev jag dock gravid. Att man ska behöva vänta på mensen också ... Trots utebliven mens blev jag dock gravid månaden efter.
  • isali
    carolinewendel skrev 2015-05-06 07:57:17 följande:
    Tack för ditt svar, gör migclite gladare att höra att jag inte är dum i huvudet med mina tankar, haha.

Känner mig gravid men jag vill ju så gärna att jag börjar bli rädd att jag är skengravid.. :( hoppas också på plus snart! Eller mens, så att man kan börja om!
    Jag håller då alla tummar och tår för dig! Tyst
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-06 10:49:44 följande:
    Hahaha. Du är för skön!

Ja, antingen det, eller också går hela skiten i baklås igen. Dock är luktsinnet fortfarande jobbigt bra (framförallt när man åker kollektivt!) och jag har fått sämre hy = säkert tecken. Dock inga äl-flytningar än, vilket jag i vanliga fall kan bada i (sorry för äckeldetalerna!)

To be continued!

Nej förfan! Nu tror vi på det här! Ikväll/eller imorgon så är det take off. Så jag hoppas ni myser som tusan nu! För Januari är en bra månad att få barn i ;)

Men du, jag hade INGA ÄL flytningar denna månad, så stirra inte ihjäl dig i trollingarna. Och sämre hy har jag å fått! Garanterat ÄL på g :)

Fortsätt testandet och återkom! :)

• isali
    Maka94 skrev 2015-05-07 08:10:35 följande:

Har en känsla av att det inte blir något den här månaden, vilket jag inte heller räknat med :) men jag har iallafall tänkt tjuvtesta på Bim-4 som infaller på våran årsdag på tisdag.

Det är ju länge kvar! Klart det finns hopp :) Är tidigt även att testa BIM-4!
  • isali
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:20:38 följande:

Dags att ge upp hoppet om denna månaden....

Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under

Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se

Beklagar sorgen! :( Orättvisa värld! Hjärta
  • isali
    carolinewendel skrev 2015-05-07 15:39:36 följande:

Behöver lite hjälp. Är på BIM+5 eller 6 idag, testat negativt på fyra test från graviditetskollen, det senaste var på BIM+3. Ska jag testa med något annat märke? Har ett RFSU Testa Tidigt hemma, vad är era erfarenheter av dom?

Fått spökstreck som bara den på testa tidigt!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-07 16:18:51 följande:

Vad tror vi om detta, mina kära testexperter? Missade jag peaken igår någon gång mitt på dagen och därmed har äl as we speak..!? Känns onekligen så i de nedre regionerna i alla fall. Vore trevligt med en tempökning imorgon för att bekräfta tesen.

Yes,  det släppte nog igårkväll! Skål Finally! Återkom med temp :) Herregud, känns som värsta stalkern på dig. Men jag har en riktigt jäkla bra feeling bara! 
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-08 11:48:32 följande:

Äl-smärtor, massa flytningar och illamående från helvetet nu, så misstänker nedsläpp när som helst! ????

Blir till att åka hem och hoppa på karlen min!

Yeah! På han bara!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-08 13:14:09 följande:

He won't know what hit him!

Fan vad bra! And make som damn babies ;)
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-08 21:32:25 följande:

Done and done (fingers crossed)!!!

Wohoooo! Då syns vi snart i januari tråden ;)
Svar på tråden BIM maj 2015