BIM maj 2015
Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.
Nej förfan! Nu tror vi på det här! Ikväll/eller imorgon så är det take off. Så jag hoppas ni myser som tusan nu! För Januari är en bra månad att få barn i ;)
Men du, jag hade INGA ÄL flytningar denna månad, så stirra inte ihjäl dig i trollingarna. Och sämre hy har jag å fått! Garanterat ÄL på g :)
Fortsätt testandet och återkom! :)
Har en känsla av att det inte blir något den här månaden, vilket jag inte heller räknat med :) men jag har iallafall tänkt tjuvtesta på Bim-4 som infaller på våran årsdag på tisdag.
Dags att ge upp hoppet om denna månaden....
Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt
Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under
Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se
Behöver lite hjälp. Är på BIM+5 eller 6 idag, testat negativt på fyra test från graviditetskollen, det senaste var på BIM+3. Ska jag testa med något annat märke? Har ett RFSU Testa Tidigt hemma, vad är era erfarenheter av dom?
Vad tror vi om detta, mina kära testexperter? Missade jag peaken igår någon gång mitt på dagen och därmed har äl as we speak..!? Känns onekligen så i de nedre regionerna i alla fall. Vore trevligt med en tempökning imorgon för att bekräfta tesen.
Äl-smärtor, massa flytningar och illamående från helvetet nu, så misstänker nedsläpp när som helst! ????
Blir till att åka hem och hoppa på karlen min!
He won't know what hit him!
Done and done (fingers crossed)!!!