BIM maj 2015
Här kommer bilden också.
Här kommer bilden också.
Idag har jag fått den där typiska äl smärtan som inte går att ta miste på så ÄL är alltså igång. Men sambon vill inte försöka. Vi hade bestämt att börja 22e som tidigast och dessa ynka 3 dagar spelar tydligen jättestor roll. Känner mig så besviken och ledsen som nu får vänta 1 månad för att äl kom 3-5 dagar tidigare än tänkt. :/
Tog precis nyss ett för några minuter sen, hade inte tänkt ta egentligen för det har alltid visat positiv alla andra gånger jag haft denna äl smärta. Även detta test visade positivt så jo det är ÄL på gång. :/
Förra cykeln blev lång och ställde till det när äl skulle infalla. Det blev beräknat att jag skulle ha äl 22e april och enligt appen skulle jag kanske inte ens ha äl i maj (för att genomsnittslängden på cykeln blev jättelång) och vi skulle från början börja försöka i maj. Då bestämde vi att vi kunde köra på cykeln i april (beräknad äl blev senare 24/4) förutsatt att vi började som tidigast den 22-23e april så beräknat inte skulle bli så tätt inpå jul/nyår.
Om det skulle ta sig nu på första försöket så skulle beräknat bli 10 januari vilket han tycker är för tidigt...
Förra cykeln blev lång och ställde till det när äl skulle infalla. Det blev beräknat att jag skulle ha äl 22e april och enligt appen skulle jag kanske inte ens ha äl i maj (för att genomsnittslängden på cykeln blev jättelång) och vi skulle från början börja försöka i maj. Då bestämde vi att vi kunde köra på cykeln i april (beräknad äl blev senare 24/4) förutsatt att vi började som tidigast den 22-23e april så beräknat inte skulle bli så tätt inpå jul/nyår.
Om det skulle ta sig nu på första försöket så skulle beräknat bli 10 januari vilket han tycker är för tidigt...
Yaaaay! Bättre sent än aldrig!
Har du äl-flytningar också?
Annars vet du väl vad positivt äl-test kan indikera..!?
Lika bra att ta bort mig ut listan.. Det blir inget denna månad. :/
Nej, säg inte sådär ;) Det kommer att bli svagare, sådeså!
Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!
ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)