• isali

BIM maj 2015

Symetrical skrev 2015-04-20 11:42:17 följande:
    Eller så bakas bebis vidare!

Sluuuta! Hahaha ;) Nu blev jag tvungen att ta ett test bara för att du höll på sådär, sluta göra mig test sugen! 

Och ja, du ser ju resultatet! Testa trixa om ni vill, har ingen aning hur man gör, men rätt säkert på att det är blankt ;)

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 11:42:17 följande:
    Eller så bakas bebis vidare!

Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL! 

På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ

• isali
    lanylena skrev 2015-04-20 13:30:28 följande:
    Hur gör ni när ni "trixar" med testbilderna?
    Jag gjorde i photoshop iallafall :) Att ändra exponeringen brukar funka! 
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 13:28:31 följande:
    Kan vara så att jag har för många kompisar som är testomaner, men jag ser definitivt något. Sen om det är spökstreck eller äkta är ju svårt att säga såklart...

Trixar lite med det och tycker att det syns ännu mer då!

/grillersättaren

Haha, så typiskt att det skulle bli ett rackars streck idag alltså! Är ÄL testet starkt imorn å, då tar jag ett Clearblue :) Så får vi se vem som har rätt! Tog ett "testa tidigt" med RFSU, och tyckte det fanns skymten av streck där med. Men jag vill ha rätt, haha ;)

Har vi någon annan här i tråden som vill tycka till om bilden?

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 15:26:41 följande:

Min magkänsla säger att du är gravid. Därav mitt tjat.

Hahah ;) det är bra!

Öppnade upp RFSU'S test och det såg ut såhär. Ganska brett och tyckte som inte att det var lika avlångt streck. Mer som en fyrkant typ, svårt att förklara. Kanske massa färgrester?

• isali
    Spring16 skrev 2015-04-20 16:32:52 följande:

Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)

Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.

Du fick mig hoppfull nu! Tack! Me. Måste ställ in mig på neg. Clearblue var slut här där jag bor! Så måste beställa ett innan jag kan ta ett. Men vad tror du nu om RFSU testet? Förlåt om jag bombar dig med bilder!

Nej, vad tråkigt! Har själv precis fått fast, känns jätteskönt! :) Helt klart en trygghet!

• isali
    Spring16 skrev 2015-04-20 16:32:52 följande:

Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)

Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.

Du fick mig hoppfull nu! Tack! Me. Måste ställ in mig på neg. Clearblue var slut här där jag bor! Så måste beställa ett innan jag kan ta ett. Men vad tror du nu om RFSU testet? Förlåt om jag bombar dig med bilder!

Nej, vad tråkigt! Har själv precis fått fast, känns jätteskönt! :) Helt klart en trygghet!

• isali
    lanylena skrev 2015-04-20 19:20:54 följande:

Och jag tycker det liknar spökstreck, men hoppet finns ju.

Hoppad inte! Hehe ;) det var faktiskt iaf mer rosa än grått! Hoppet är det sista som lämnar en ;) har beställt ett med veckoindikator.
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-20 19:19:29 följande:

Lika starkt ÄL-test nu på e.m som imorse. Blir ligga av ikväll igen då.

Och du är säker på att inte du är preggo? ;) Lika starka som mina test ser jag!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 17:02:36 följande:

Lätt positivt!

Haha! Ditt tjej kanske lönar sig ;)

Men har beställt ett med veckoindikator. Så vi får

väl se vem som har rätt! Intalar mig neg test tillsvidare.
Svar på tråden BIM maj 2015