BIM maj 2015
Sluuuta! Hahaha ;) Nu blev jag tvungen att ta ett test bara för att du höll på sådär, sluta göra mig test sugen!
Och ja, du ser ju resultatet! Testa trixa om ni vill, har ingen aning hur man gör, men rätt säkert på att det är blankt ;)
Sluuuta! Hahaha ;) Nu blev jag tvungen att ta ett test bara för att du höll på sådär, sluta göra mig test sugen!
Och ja, du ser ju resultatet! Testa trixa om ni vill, har ingen aning hur man gör, men rätt säkert på att det är blankt ;)
Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL!
På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ
Haha, så typiskt att det skulle bli ett rackars streck idag alltså! Är ÄL testet starkt imorn å, då tar jag ett Clearblue :) Så får vi se vem som har rätt! Tog ett "testa tidigt" med RFSU, och tyckte det fanns skymten av streck där med. Men jag vill ha rätt, haha ;)
Har vi någon annan här i tråden som vill tycka till om bilden?
Min magkänsla säger att du är gravid. Därav mitt tjat.
Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)
Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.
Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)
Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.
Och jag tycker det liknar spökstreck, men hoppet finns ju.
Lika starkt ÄL-test nu på e.m som imorse. Blir ligga av ikväll igen då.
Lätt positivt!