BIM maj 2015
hakar på lite här... bim-2 nu med diverse symptom.... men jag är himla duktig på att typ framkalla symptom.
hakar på lite här... bim-2 nu med diverse symptom.... men jag är himla duktig på att typ framkalla symptom.
haft en hemsk dag... opererade bort en sned visdomstand och sen varit domnad på värktabletter... så knappt orkat känna efter... ugh bim-2 har varit jobbigt så hoppas bim-1 behandlar mig bättre.
oohh äntligen bim :D
fronten: de va tråkigt att höra. kan ju va att de inte syns än bara?
själv låter jag bli att testa för tidigt... har planer på att gå till bim+6 (brukar va bim+7) om jag nu kommer så långt hehee *håller tummar och tår*
jag har tänkt testa på fredag morgon om inte mensen kommit innan dess. jag är duktig på att känna efter och känna mig preggo även om jag inte e de så vet inte vad jag ska tycka men har iaf mer mensvärk än vanligt, ont i brösten, ont i svanken, trött och smått illamående... brutit ut i gråt nåra gånger... har lite rikligt med flytningar och e väl en smula gasig me me... men som sagt... kan va mitt huvud som spelar mig ett spratt.
Här kom mensen på bim+1, helt förstörd. Var visserligen "bara" vårat fjärde försök men var helt bergsäker denna gång, även om jag försökte intala mig annat så kände jag på mig innerst inne att jag var gravid. Känner mig grundlurad. :(
sitter också med en del symptom och sambon tycker att allt bara verkar kommit lite väl snabbt... bim+1 (inte testat än)
oohh blir bara mer och mer hoppfull här när dagarna går... bim+2 (inte testat än)
oohh kul att se att de kommer in fler på listan *ler*
bim+3 (inte testat än)