BIM maj 2015
Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.
Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.
Hej, okej.. vill du att jag lägger till dig i listan med de datumen, eller vill du avvakta?
Guuuud, kollar på en serie om en lustig man som jobbar på ett äldreboende i England. Jag har nog gråtit 4 gånger nu. Jag hoppas det är hormoner som spökar, annars har jag blivit knäpp. Brukar inte ha så långt till tårar, men nu är det extremt haha
Vart bor ni allihop?
Själv är jag nyinflyttad till Stenungsund från Göteborg (4mil norr om göteborg)
Grattis till er som plussat <3
Jag går och längtar till mensens slut. Den är inte nådig :(
Sjunker tempen innan eller efter att mensen kommit?
Mens i över en vecka nu, dock har dom tre senaste dagarna bestått av små spottings. Så irriterande. ÄL är beräknad kring 14/5. Ska plocka fram ältesten på måndag eller tisdag.
Beräknad ÄL igår eller idag men nejdå...ältesten skrattar hånande. Hoppas på ÄL innan veckan är slut!
Grattis till er som plussat <3
Kan inte riktigt smälta det.. Sitter i Spanien och kan inte sluta gråta.. Ringde mina föräldrar eftersom jag inte vill berätta det för sambon på telefon, men kände att jag var tvungen att berätta för nån.. Vill göra något speciellt för sambon när jag kommer hem ist.. Nu blir det inge mer sangria drickande.. ..
Blir nog ingen ägglossning för min del den här månaden :( Jag har haft stegringar på ältest men inte mer än så. Inga symptom heller, eller ja, idag fick jag liiite trådiga, vattniga flytningar så vem vet... Är dock inställd på ÄL i juni istället!
To be continued.... <3
Grattis Brinkly! :)
Tempdipp och spottings på bim - 3. Jag tror jag måste erkänna mig besegrad den här månaden. Tråkigt men väntat..
Vad gullig du är som försöker ge mig lite hopp. Jag brukar dock ha spottings innan mens, samma gång förra månaden då den kom 4 dagar innan. Jag har dock läst många som har spottings även när de är gravida men eftersom tempen minskade i morse med så känns det nästan kört. Men om den ökar i morgon igen så tar jag nog ett gravtest som planerat, bara för att.
Vem vet, våra ägglossningar tajmar kanske bättre i juni.
Förstår det, så himla segt! Men nu är den närmare än nånsin! Hur har äl-testerna sett ut på sistone?
Tycker mig absolut se en stegring, hoppas det fortsätter öka!
Visst har du spottings innan/efter mens förresten? Vet du vad det beror på? Har du kollat upp det? Funderar själv på att ringa gyn om det i morgon.
Ja, det är absolut det bästa när ägglossningen sker på helgen - underlättar betydligt att få till det då. Hoppas hoppas!
Ja, jag har haft det sen jag slutade med mina p-piller för ca 1,5 år sedan. Till för två månader sedan kom de bara någon dag innan och efter mensen men sedan jag började försöka bli gravid i april har de börjat redan tre-fyra dagar innan. Tänker väl mer på dem nu också, innan störde det mig inte så mycket. Jag ringde faktiskt gyn nu på morgonen och fick en tid för undersökning den 10/6. Hon jag pratade med sa att det inte behövde bero på något speciellt men eftersom jag haft det så länge kunde det vara bra att kolla upp det, så förstod jag det i alla fall.
Hur går det för er nedan?
Några som testar? Fått plus? Fått mens?
Uppdatera mig gärna.
BIM-lista
17/5 Spring1618/5 Jullan1989
19/5 MatildaMilano20/5 MartinaLarsen
21/5 Skyler25/5 Moannaa
26/5 linnsannbelle, siz
28/5 mikamon, Zeeeeta
29/5 lisafisa22, Cafeconleche
30/5 Akire-84, Elyssa81
31/5 soofa
BIM-lista
17/5 Spring16
18/5 Jullan1989
19/5 MatildaMilano
20/5 MartinaLarsen
21/5 Skyler
25/5 Moannaa
26/5 siz
28/5 Zeeeeta
29/5 lisafisa22, Cafeconleche
30/5 Akire-84, Elyssa81
Tog bort mig också..
Hej, jag plussade den 1 maj. Men om du har ÄL i början på juni, så kanke du ska hoppa över till BIM juni 2015-tråden? Denna kommer ju börja "dö ut" nu när folk hoppat över till den nya.
Lycka till!