BIM maj 2015
Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.
Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.
Jag får hoppa med här, min mens kom också, ganska skönt att det inte tog sig å det vart ännu ett decemberbarn iof hehe... Min äldsta är född23dec å min minsta 23nov!
Nytt äl datum 22april och Bim 6maj
Men alltså, detta är ju jättemärkligt! Jag hade/har BIM igår eller idag, men än så länge är det bara lite spottings, knappt det. Bara kommit lite rosa på pappret när jag torkat mig, men inget mer? Och knappt nånting idag? Antingen är mensen sen eller så är det tecken på graviditet.
Jag hade nämligen spottings innan jag plussade med dottern, men det var från ca 3 dagar innan BIM och framåt? Inte på BIM?
Testar dock fortfarande blankt.
Jaja, den som lever får se helt enkelt.
Kikade in här å kom på att ja just ja, äl börjar närma sig. Vad skönt när man kommit så långt att man inte orkar bry sig utan att det får ta sig om det tar sig, hehe...
När ja tänker efter så har jag haft älflytningar men ändå har det inte kopplat.
Denna månad blir det 4e försöker med nr 3.
Tog ett nytt test imorse, jag tycker att detta är lika negativt som igår, men många tyckte gårdagens visade ett svagt pluss. Gå gärna in på bloggen och se dom nya bilderna och svara vad ni tror om dem? Negativa eller posetiva?
Oj vad många plus i tråden! Stort grattis till alla! Jag ska själv testa om nån dag
Jag tror jag fick min mens igår!? Kommer lite blod emellanåt. Kommer säkert igång på riktigt snart...
Hur går det för er, tjejer?
2/5 crystalised, Mlan, carolinewendel3/5 Aniroma6/5 malink80, Syllin, Brinkly
7/5 Ang82
8/5 Tett90
Lycka till alla ni som fått plus! vad många ni vart =) Härligt! Min mens kom så jag hoppas över till en annan tråd!