BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag går mellan hopp å förtvivlan här..hur gör man för att inte känna efter hela tiden?
Ena stunden känner jag inget alls,andra stunden får jag jätteont i magen å tredje stunder är jag bergsäker på att jag är gravid för att sen bli förtvivlad över att jag tror mensen ska komma.. Testar hela tiden för att kaaaaansske det skulle visa nåt..fick ett spökstreck i söndags så det satte ju griller i huvudet på mig.. Sen vill jag ju ha ett plus så otroligt mycket så det är så svårt att inte tänka på nåt annat..
Jag tror jag fick min mens igår!? Kommer lite blod emellanåt. Kommer säkert igång på riktigt snart...
Hur går det för er, tjejer?
2/5 crystalised, Mlan, carolinewendel3/5 Aniroma6/5 malink80, Syllin, Brinkly
7/5 Ang82
8/5 Tett90
Vad är det med mig?! Är annars en ganska tuff tjej men jag började nyss storböla för att min pojkvän har huvudvärk och inte ville pussas med mig.. Så han fick skuldkänslor och beställer pizza till mig nu, hahaha. Någon annan som känner sig extra känslig och "bölig"?
Jag går mellan hopp å förtvivlan här..hur gör man för att inte känna efter hela tiden?
Ena stunden känner jag inget alls,andra stunden får jag jätteont i magen å tredje stunder är jag bergsäker på att jag är gravid för att sen bli förtvivlad över att jag tror mensen ska komma.. Testar hela tiden för att kaaaaansske det skulle visa nåt..fick ett spökstreck i söndags så det satte ju griller i huvudet på mig.. Sen vill jag ju ha ett plus så otroligt mycket så det är så svårt att inte tänka på nåt annat..
Med dottern åt jag p piller så där vet jag inte hur lång tid det tog,sonen tog 7 mån och nu har vi försökt i 11mån.. Fast det blir våran första gemensamma.
Jag är på bim-6 idag...
Känner likadant!
Har bim på fredag, idag mår jag illa och känner mig såååå trött, men kan.oxå vara hjärnan som spelar mig ett spratt.
min son blev till på första försöket så jag känner mig extra otålig pga det, med honom plussade jag på bim-5 och mitt symptom var att jag var såååå trött.
När har du bim?
Mitt var också ett grått streck med något inslag av pyttelite blått som knappt gick att se.
De strecket som ska bilda ett plus reagerar enbart på hcg så egentligen är det väl ganska omöjligt för någon som inte är gravid att få ett streck?!
Tvärblanka skulle det stå????
Med dottern åt jag p piller så där vet jag inte hur lång tid det tog,sonen tog 7 mån och nu har vi försökt i 11mån.. Fast det blir våran första gemensamma.
Jag är på bim-6 idag...