• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix
    lanylena skrev 2015-05-04 15:16:53 följande:
    Ja nu ser jag! smile2.gif
    Åååååh! Jag håller på att bajsa på mig. Hahaha. Helt själv hemma :) :)
  • linnsanbelle
    Kixpix skrev 2015-05-04 15:28:36 följande:
    Åååååh! Jag håller på att bajsa på mig. Hahaha. Helt själv hemma :) :)
    hahaha!!! grattis!! så svårt att se på datorn men litar på alla andra!! :) :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Kixpix
    linnsanbelle skrev 2015-05-04 16:37:50 följande:
    hahaha!!! grattis!! så svårt att se på datorn men litar på alla andra!! :) :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Tack!! Jag kan inte fatta det! Syns ju halvkasst, men ska ta nytt test senare i veckan. Känns som jag måste bli mer övertygad ;) hahhaa
  • Kixpix
    Kixpix skrev 2015-05-04 16:39:40 följande:
    Tack!! Jag kan inte fatta det! Syns ju halvkasst, men ska ta nytt test senare i veckan. Känns som jag måste bli mer övertygad ;) hahhaa
    Ni kan lägga till mig på trådens plus. Sambon fick se testet och såg direkt ett plus.

BF 17/1 2016. :)
  • lanylena
    Kixpix skrev 2015-05-04 18:04:28 följande:

Ni kan lägga till mig på trådens plus. Sambon fick se testet och såg direkt ett plus.

BF 17/1 2016. :)

Kom till januaritråden! BIM Januari 2016 :)
  • eg90

Bara för att jag läst Kixpix inlägg och sett hennes bild så tycks jag se ett mycket svagt streck på mitt eget test. Eller är det bara önsketänkande :O

• Kixpix
    eg90 skrev 2015-05-04 19:00:07 följande:

Bara för att jag läst Kixpix inlägg och sett hennes bild så tycks jag se ett mycket svagt streck på mitt eget test. Eller är det bara önsketänkande :O

Jag har svårt för att se det, alltid svårare via dator/mobil. Mitt syns ju knappt heller. Jag testade att stå i ett mörkt rum, jag såg fortfarande plusset trots mörker och det övertygade mig lite ;)
  • daoan

Ska det öka såhär "segt"?

Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss

:/

Svar på tråden BIM maj 2015