Filli89 skrev 2016-03-06 12:09:43 följande:
Hej tjejer. Eftersom jag länge hängt i denna tråd ville jag bara dela med mig att vi äntligen plussat går in i v 6 imorn och allt känns mer o mer overkligt för varje dag som går. Mer oro på om det kommer gå vägen ska vi inte ens prata om . Har in ul förens om två veckor är så orolig att ja bara önska ja kunde njuta. Hoppas de blir er tur snart jag vet exakt vad ni går igenom och hur ni känner er. Kram på er.
STORT GRATTIS TILL ETT PLUS!!!!!!!!!!!!
Jag har också plussat!
Hade testdag i fredags och trodde inte mina ögon!!! Känns fortfarande helt overkligt på något sett, vi har ju väntat så länge (närmare 4 år) på att detta ska hända. Nu börjar man ju bli gammal också, 35 i sommar...
Hahaha Längtar till jag/vi får göra mitt/vårt första UL men som sagt, det är bara att beska med 2 veckors väntan. Vi är ju vana vid att vänta vid det här laget, eller hur, så det blir en baggis!
Hur mår du, många gravidsymptom?
Försök att ta det lugnt och inte oroa dig så mycket. (Lättare sagt än gjort det förstår jag) Försök att ta det lugnt, njuta av varje dag och tänka positivt och tänk att allt kommer gå bra. Ju mer positiva tankar och energier du omger dig av desto bättre både för dig och ditt lilla frö!
Det kommer gå finfint!
Kram på dig!