velicious01 skrev 2016-03-03 02:46:16 följande:
Ja ska på ultraljud imorgon så får se då om de växt nått ägg. Tänk om vi missar insemination nu om ägget släpps i helgen. Eller släpper ägget bara efter ovitrelle? Sexförbud på de gör mig bara mer orolig. Ja förstår inte riktigt hur allt dedär funkar :P jag som trodde jag hade koll men nu..nej förstår ingenting. får ta o joina letrozol gruppen kanske hehe.
Hur går de för dig chbw?
Förstår de kan vara sjukt jobbigt ibland! Har varit lite deppig idag, men samtidigt glad för deras skull. De ploppar ut massa bebisbilder och folk som berättar att dom väntar en liten på fb hela tiden här.
Men snart är de vår tur här i tråden att få ett litet mirakel o bli mamma 2016 <3
Kram!
Åh spännande med vul! Nä det kan lossa av sig självt, men se brukar vara ganska säkra när de sätter tider. Om risken finns att det lossar under helgen borde ni få försöka själva kan jag tycka. Du får höra med dem =)
För mig går det inge vidare. Jag började blöda lite igår och nu är det blodbad. Enda fördelen är att sköterskan som ringer när en bokar telefontid "känner" mig så hon ringde upp mig direkt istället för stt vänta till 10 när telefontiden börjar, så ficl tid hos min favoritläkare imorgon vid 9. Aå kan förhoppningsvis starta behandlingen i helgen igen =)
Samma. Jag är jätteglad för allas skull men jobbigt är det. När en försöker mänad ut o månad in när det bara blir blödning varje månad.
Den här gången ska jag testa med progesteronkräm iallafall. Det kan tydligen även hjälpa endometriosen och min pcos. Så kansle 3 flugor i en smäll =)
Kram