velicious01 skrev 2016-03-04 06:11:10 följande:
Ja precis hellre tvillingar än ingen :) men sen så har jag diabetes o de är högrisk graviditet med extra kontroller o ul..så med tvillingar blir de ännu fler så kommer isf få gå var och varannan vecka :P så där vet jag faktiskt inte för vår del då. Uppe tidigt idag känns konstigt då man annars jobbar natt hehe så snart dags för vul :)
Vad härligt med en så gullig sköterska som ringer upp så fort. Ja hör med dom om insemination kan vara nått för er. Med behandling "höjer" ni ju chanserna lite med. Krämen kan den vara nått bra för endometrios smärtorna eller håller de mer endon i "schack"?
Låter ju toppen om den krämen kan hjälpa till både med graviditet och pcos + endo :D
Önskar dig en fin helg.
Kram!
Jo precis =) ah okej. Jag vet faktiskt inte om jag blir högrisk, men har ju hypotyreos också.. Blir iallafall extra kontroll på värdena. får se helt enkelt =) haha samma här! uppe tidigt pga läkarbesök och vul. I vanliga fall har jag inte ens gått o lagt mig än eftersom jag jobbar natt :P känns lite märkligt haha!
vilken tid ska du vara där? =)
Ja, superskönt. Lite trist dock att hon "känner" mig så bra. Har ju gått där i ett år nu, och behandlat i 6 mån..
Jag vet faktiskt inte vad den kan hjälpa med endon, har bara läst att den kan användas vid endometrios. inget mer. pcosen kan den hjälpa att få en normallång cykel iallafall =)
detsamma till dig!
kram.