Filli89 skrev 2016-02-24 07:23:38 följande:
Hej du!
Jag och du ligger lika hade oxå plock 12/2 och insättning 15 så vi kan nog följas åt på detta spännande äventyr. Stress känner jag ju närmare TD förra gången började jag blöda på ruvardag 11 och det var oxå äl+14 fick pluss men missfall oxå därför tror jag kliniker i sverige lägger till dagar så man slipper upptäcka kemiska graviditeter lr att äl sprutan är kvar, detta var ju som sagt utomlands så vi får se hur det går denna gång. Känner du någon skillnad med din kropp? Själv ilar det i mina bröst med jämna mellanrum och sen börjar jag få värmevallingar vilket jag fick förra gången oxå men det slutade ju som det gjorde så d är inget att hurra över.
Hej!
Vad kul att vi kan följas åt och så himla spännande att vi är på exakt "ställe" du och jag!
Vad sorgligt med ert senaste missfall... Nu håller jag alla tummar för dig/er och att allt går vägen denna gång!

Min kropp känns ungefär som när jag väntar min mens med molande värk i tjejmagen men nu är det värre än det brukar med mina stackars bröst. Haha Jag har sjuuuukt ont, får
t.om. sova med sport-bh, magen är platt och fin på morgonen men framåt eftermiddagen/kvällen står den i 7 hörn känns det som. Äter som en häst och dricker som en elefant, väldigt törstig!(Biverkning av Progestronvagitorerna?) Med all vätska man intar får man ju springa på toa och kissa därefter också. Hahaha Nätterna vaknar jag av att det är för varmt, jag som alltid fryser annars och sover med något på mig.
Detta är min första behandling med hormoner och min första IVF så jag är ju helt grön när det gäller detta men har förstått att allt detta även kan ha med alla hormoner man sprutat i sig innan att göra. Eller? Än så länge ingen blödning eller liknande men det är en hel jäkla vecka kvar till jag ska testa mig! :P
Vilken behandling har du gått på?
Kram