Kolan91 skrev 2016-02-25 09:43:00 följande:
Vad smart! Var det din partners soldater som var lite slöa i ert fall eller? :)
Ja precis, jag tar ett nytt test då min äl blev 8 dagar försenad. Jag tycker inte att det är normalt att ha äl så olika från cykel till cykel.
Ena cykeln på dag 13, nästa cykel dag 23. Känns som om vi har svaret där liksom men det verkar inte min läkare tycka var så märkligt. Aja.. Mannen och jag är lite smått nervösa eftersom att vi fortfarande väntar på hans provresultat.. Åh hoppas att vi får reda pået snart.
Jag SKA bara ha en liten 2016 om jag så ska bli gravid i december månad men detta år ska det bara hända!!! Gaah!! <3
Hej finis :)
Nej soldaterna va i toppskick eller hur man ska säga haha :P man tar ju hormoner o dom kikar ju ägg via ultraljudet o då tajmar man ju äl bättre, sen tvättas soldaterna o dom tar dom "bästa" o sprutar in i livmoder. Så då behöver dom inte kämpa igenom nått sekret om de skulle vara nått tokigt med de.
Nu hänger du med va?? :D
på oss är de enda "felet" dom hittar lite högt amh värde o så sköldkörteln men där är värdena finfina nu.
Jaa detta året ska jag ha en liten o bli mamma :)
Har du fått kolla amh,fsh o sköldkörteln o andra prover? Tänkte om de är därför din äl strular lite, men är ju ingen läkare men aa :)