Solidaritet skrev 2015-04-25 06:42:47 följande:
Jag anser att det faktum att du ensidigt kritiserar islam, och att du reagerar så våldsamt på att jag belyser att dödsstraff inte bara praktiseras inom islam, till den milda grad att du gång på gång använder dig av grova förolämpningar istället för sakliga argument, visar på att du känner en hatblandad rädsla för det vi diskuterar.
Du klarar inte av att vara saklig.
Jag tycker lite synd om dig.
Återigen sprider du lögner om mig!
Titta lite i religionsforumet så hittar du hur många trådar som helst där jag kritiserar kristendom. Att jag inte skriver så mycket om t.ex. buddhism och hinduism beror dels på att jag kan väldigt lite om dessa religioner och dels på att i stort sett inga religionstrådar handlar om dem. Ditt påstående att jag "ensidigt kritiserar islam" är en ren och skär lögn!
Jag anser fortfarande att dödsstraff i islams namn inte på något som helst sätt kan försvaras av att dödsstraff tillämpas även i andra sammanhang. Att ursäkta islams dödsstraff med att USA:s vidriga tillämpning av dödsstraff är fullkomligt förkastligt och jag kommer att fortsätta att reagera mot det, även om du inte gillar det.
Visa var jag använder "grova förolämpningar istället för sakliga argument".
Jag argumenterar i alla fall inte med rena lögner om dem jag debatterar med såsom Let IT be gör.
Du är verkligen extremt oförskämd som dels påstår att jag inte är saklig och därefter uttalar dig förklenande om mig, men det är ett typiskt exempel på hur du och Let IT be angriper mig genom personangrepp istället för att bemöta mig i sak.