let IT be skrev 2015-04-23 19:00:06 följande:
"Men min kommentar avsåg i första hand religiösa som försöker påverka lagtolkningen i Sverige. Det kan inte vara okänt för dig att vissa muslimer vill se "kränkningar av profeten" som straffbart eller att vissa kristna samfund har försökt stoppa samkönade äktenskap här i Sverige. För att ta några exempel."
Det här var ditt inlägg som jag kommenterade. Nu undrar jag om du verkligen är dum i huvudet eller om du bara spelar? Vem tror du att du är egentligen? Varför skriver du en massa skit för? Du ska inte skriva att jag påstår saker jag inte gjort.
tror du du kan köra över mig i diskussionen genom att snacka skit och vinkla mina inlägg hur du vill när dina argument tryter? eller tror du att det är du som bestämmer vad som ska diskuteras här?
Först försöker du styra diskussionen till att bara handla om islam.
Sen försöker du få mig att exkludera judendomen från diskussionen.
Sen tror du att du ger mig tillåtelse att diskutera den men på dina villkor.
Sen skriver du en massa skit till trådstartaren och håller nåt jävla förhör och skriver muslimer hit och dit tills människan skriver att han/hon är ateist. Då backar du och plötsligt är det andra muslimer men ändå kan du inte visa vem som skrivit det i tråden för du har inget att komma med annat än skitsnack.
Sen lägger du upp nåt 25 år gammalt dokument och tror att jag ska kommentera det för det rör MÄNSKLIGA RÄTTIGHETER och FN. Jag skiter i ditt jävla FN om de inte ens erkänner mina mänskliga rättigheter förstår du?
Och till sist så ska du komma ihåg att din statsminister sprang och bad om ursäkt till Saudiarabien för att hans minister la sig i nåt som inte angår varken henne eller dig. Just för att ateister som du ska kunna bo och jobba i de här 13 (tretton) länderna.
Jag begriper inte vad du menar.
Förnekar du att det finns muslimer i Sverige som har försökt få det till att Vilks karikatyrer borde förbjudas? Är du verkligen så okunnig om det fallet?
Förnekar du att det har gjorts försök att få censurlagstiftning enligt sharia till att bli en del av FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna, vilket därmed skulle påverka även Sverige.
Hur kan du hävda att mina "argument tryter" när jag punkt för punkt har bemött det du har skrivit?
Det är DU som försöker styra hur vad jag ska diskutera. Inte tvärt om.
Om DU vill skriva något om judendom, så gör det då! Jag hindrar dig inte. Men DU kan inte tvinga MIG att skriva något över huvud taget.
Jag har inte "backat" avseende Solidaritet. Jag tycker fortfarande att det är helt obegripligt att hen inte tar avstånd från straff för den som lämnar en religion. Nu har Solidaritet skrivit "Jag tycker att svaret är självklart." Men jag är inte 100% säker på vad hen menar med det. Tydligen är det extremt svårt att skriva ett enkelt svar på frågan, eftersom Solidaritet fortfarande inte har gjort det. Jag påpekade dock att det funnits muslimer här på Familjeliv som flera gånger har försvarar straff - till och med dödsstraff - för dem som lämnar islam. Så det är ju uppenbart att svaret inte är "självklart" på samma sätt för alla.
Det är väl inte MITT fel att muslimer försvarar sådana lagar?
Dokumentet jag tar upp här var något som muslimen oOHalalOo hänvisade till som "mycket bättre än svensk yttrandefrihet" häromåret. Alltså inte alls för 25 år sedan.
De länder som har skrivit under dokumentet har inte heller tagit tillbaka det. Det gäller alltså fortfarande. Inte bara för 25 år sedan.
För övrigt brukar ju muslimer gilla att man drar fram gamla texter som inte har ändrats, såsom Koranen. Är 25 år för gammalt, medan 600 år är OK?
Vilka är dina mänskliga rättigheter som FN inte erkänner?
Jag har vid minst två (2) tillfällen sagt att jag tycker att det var fel om statsministern bad om ursäkt för Wallströms uttalanden i Saudiarabien. Hur många gånger ska jag behöva upprepa det för att du ska förstå vad jag skriver?
Du upprepar om och om igen omdömen "skitsnack" om det jag skriver, men du väljer att inte peka på en enda felaktighet.
Hur kommer det sig?