Rikard skrev 2015-04-24 17:51:51 följande:
Ännu ett av Let it bes inlägg som är nedlusat med direkta osanningar, faktafel och hårresande ogrundade anklagelser.
Du fortsätter din personliga förföljelse mot mig genom att hitta på nya osanningar och krydda dem med förolämpningar.
Jag gillar inte religion. Jag gillar varken kristendom, judendom eller islam och har aldrig påstått något annat, så vad är det du försöker bevisa?
Att ogilla en religion som bland annat lär ut historier om gudar som skickar människor att plågas i evigheter är inte att vara -ofob. Det är inte mer -ofobiskt än att inte gilla politiska partier som bränner folk i stora ugnar.
Om du tror att man är islamofob bara för att man ogillar islam, så har du inte fattat vad ordet betyder.
Sitter du och ljuger igen? Nä nu tror jag
t.om rassepolarna här skulle hålla med mig. Jag menar du har ju skrivit allt det där både i den här tråden och i andra. Jag är nog inte den enda som har läst dina inlägg och för att du ska förneka dom. Både om islam, hotet och om judendomen här.
Hahahaha. Försöker du förklara för mig vad en fobi är? Så nu förnekar inte du längre att du är en islamofob utan nu förnekar du islamofobin i sin helhet. Du är ju dummare än ett spån ju.