• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL", "du sitter ju jämt....", "du gör ju aldrig annat". Det hör jag ofta. Eller ser, snarare. Här, på FL. Uppenbarligen finns det någon eller några som har så mycket tid över att de märker att jag "alltid är på FL", "inte har något annat för mig" och "inte har något liv utanför"

Så.... Här är mitt förslag: Total inblick i mitt liv i 7 dagar. Jag skriver upp ALLT jag gör, 24/Seven, med tidsangivelser och hela faderullan. Låter det som en bra grej?

Inte? Nej, säkert inte. För mitt liv är rätt tråkigt. Jag sitter ju ändå bara och skriver på FL hela dagarna..... eller?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?
  • Anonym (Ööö)

Jag ör mest imponerad (avundsjuk) över hur mycket film du tycks se.

• Aniiee
    Anonym (ja!) skrev 2015-02-13 22:43:50 följande:

Har ingen koll på vilka som brukar vara här, jag är bara här i perioder. Men jag tycker att du ska redovisa ditt liv, som ett experiment då

Rocket Mania skrev 2015-02-13 22:53:08 följande:

Jag läser gärna vad du gör. Mest för att jag är en nyfiken person och du verkar trevlig.

Jag tror för övrigt de som tycker sig se vissa speciella i många trådar kanske läser och skriver rätt långsamt och därför antar att det de ser skrivet har tagit väldigt mycket tid i anspråk.

Men för många tar det ju inte mer än några minuter att skumma och skriva i 4-5 trådar. Det blir en hel del utslaget på ett dygn även om den aktiva FL-tiden kanske inte är mer än 1-2 timmar.

Ok, nu har 3 pers skrivit det, så nu får jag göra det också. Blä på er {#emotions_dlg.djavulsk} But, I'll do it. Om inte annat så kan det vara en bra övning för mig, då jag aldrig i mitt liv skrivit något som ens liknar dagbok eller loggbok. Kan vara bra att behärska.

Det är en teori, Rocket. Jag läser rätt snabbt, och skriver, inte så snabbt kanske, men har i alla fall rätt mycket skrivvana. Så jag kan skriva rätt många inlägg på 10 minuter.

Men, ok. Operation Loggbok startar imorgon när jag vaknar/går upp. Redovisas i den här tråden varje dag i en vecka. Varning för extremt tråkig läsning. Tungan ute
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Rocket Mania
    Aniiee skrev 2015-02-13 22:57:57 följande:
    Rocket Mania skrev 2015-02-13 22:53:08 följande:

Jag läser gärna vad du gör. Mest för att jag är en nyfiken person och du verkar trevlig.

Jag tror för övrigt de som tycker sig se vissa speciella i många trådar kanske läser och skriver rätt långsamt och därför antar att det de ser skrivet har tagit väldigt mycket tid i anspråk.

Men för många tar det ju inte mer än några minuter att skumma och skriva i 4-5 trådar. Det blir en hel del utslaget på ett dygn även om den aktiva FL-tiden kanske inte är mer än 1-2 timmar.

Ok, nu har 3 pers skrivit det, så nu får jag göra det också. Blä på er {#emotions_dlg.djavulsk} But, I'll do it. Om inte annat så kan det vara en bra övning för mig, då jag aldrig i mitt liv skrivit något som ens liknar dagbok eller loggbok. Kan vara bra att behärska.

Det är en teori, Rocket. Jag läser rätt snabbt, och skriver, inte så snabbt kanske, men har i alla fall rätt mycket skrivvana. Så jag kan skriva rätt många inlägg på 10 minuter.

Men, ok. Operation Loggbok startar imorgon när jag vaknar/går upp. Redovisas i den här tråden varje dag i en vecka. Varning för extremt tråkig läsning. Tungan ute
    Bra, bra. Då ses vi i morgon
  • Aniiee
    Rocket Mania skrev 2015-02-13 22:54:14 följande:

Kan man föresten se hur många inlägg man gjort?

Ja, det står på din presentation under inställningar (jag har för övrigt skrivit 20300 inlägg exakt, detta medräknat, sedan jag hittade hit 2012.Så, ja, det får man väl kalla många inlägg =P)
  • Aniiee
    Anonym (Ööö) skrev 2015-02-13 22:55:56 följande:

Jag ör mest imponerad (avundsjuk) över hur mycket film du tycks se.

=) Jag ser rätt mycket film, vilket väl kommer visa sig i veckan.
  • Aniiee

Nu, mina vänner, ska jag spela en omgång hearthstone, se ett avsnitt av Sherlock, and then to bed, and then to bed....

• Kim Possible
    Aniiee skrev 2015-02-13 22:53:17 följande:
    Ajdå. Inte bra. Är det en laptop? Förmodligen är det fläkten, som du säger. Tips: Ladda ned PC Wizard och ta tempen på datorn. Då ser du också vilken fläkt det är som kärvar, så kan man byta. 

Solig Trevlig helg =)
    Tack snälla för tips! Gamm'datorn är iaf rensad från diverse skräp (typ tio säsonger av "How I met your mother", alla "Star Wars"-filmer och en mängd Minecraftklipp... Sa jag att det var barnen som haft den? ) så jag ska testa ladda ner programmet. Det lär väl ta helgen ut eller nåt.

Får sno tillbaka mobilen från tolvåringen så jag kan surfa lite mer normalt, hans egen borde vara färdigladdad nu. 

Ser fram emot att läsa din "dagbok"! 
  • Rocket Mania
    Aniiee skrev 2015-02-13 23:00:16 följande:
    Ja, det står på din presentation under inställningar (jag har för övrigt skrivit 20300 inlägg exakt, detta medräknat, sedan jag hittade hit 2012.Så, ja, det får man väl kalla många inlägg =P)
    Ah. Jag minns inte när jag blev medlem, kan man se det också?
  • Anonym (.)

Jag går väl in här ganska ofta, åtminstone 1 timme per kväll. Men jag har noll koll på vilka som är här mycket. Och vem bryr sig liksom??

Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?