• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL", "du sitter ju jämt....", "du gör ju aldrig annat". Det hör jag ofta. Eller ser, snarare. Här, på FL. Uppenbarligen finns det någon eller några som har så mycket tid över att de märker att jag "alltid är på FL", "inte har något annat för mig" och "inte har något liv utanför"

Så.... Här är mitt förslag: Total inblick i mitt liv i 7 dagar. Jag skriver upp ALLT jag gör, 24/Seven, med tidsangivelser och hela faderullan. Låter det som en bra grej?

Inte? Nej, säkert inte. För mitt liv är rätt tråkigt. Jag sitter ju ändå bara och skriver på FL hela dagarna..... eller?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?
  • Aniiee
    Akua skrev 2015-02-13 21:34:24 följande:

Tsss! Haha :)

DemonSolig
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Angel D skrev 2015-02-13 21:37:23 följande:

Undrar just vilka som inte har något liv om de har stenkoll på vilka som är inne på FL och hur ofta de är det. Säger väldig mycket mer om dem än om dig

Man kan ju alltid tro det, men dessa personer är allvetande och allseende trots att de själva bara är inne på FL i ungefär 3 sekunder om dagen (eh... enligt de själva, då....)Tungan ute
  • Aniiee

Men för att vara helt uppriktig så om någon ber mig så kan jag absolut redogöra för en vecka. Som sagt, inte en särskilt intressant vecka kanske. Men jag kan göra det... som ett experiment....

• Aniiee
    Anonym (-) skrev 2015-02-13 21:52:56 följande:

Jag ser ofta att du varit aktiv men jag är inte en av dem som kommenterat om det. Jag är endast inne på FL under kvällstid och då läser jag igenom omkring 50 trådar, eller så, och då ser man direkt vilka som suttit timme ut och timme in på sajten. Exakta tidsangivelser och allt.

Jag ser också samma människor dag ut och dag in, dig till exempel. Men jag är inte så dum att jag tror att en människa sitter still på FL hela tiden. De flesta gör nog som jag - burst activity. Väldigt mycket skriverier en handfull minuter upp till någon halvtimme, ingenting på kanske en timme, väldigt mycket skriverier på en handfull minuter.....
  • Aniiee
    Anonym (Leif) skrev 2015-02-13 21:54:34 följande:

Jag är alltid här med.

Kunde varit värre. Kunde varit droger jag missbrukade.

Tungan ute Det kanske hade varit intressant att läsa på FL totally stoned. 
  • Aniiee
    Anonym (-) skrev 2015-02-13 22:04:07 följande:
    Haha, ja, lite dumt att välja just ---> - det tecknet. Har också sett det florera i flertalet trådar. Tror dock inte att det är samma person de gånger jag sett det. Det var det närmsta tecknet, hade lika gärna kunnit bli ett c eller en punkt.

Jag skriver ytterst sällan i trådar. Jag tror att man kan se på min profil hur många inlägg jag gjort. Jag tror att det är omkring 30 stycken på 1,5 år.
    Inte för att det är tecknet som avgör hur väl jag känner igen en som skriver, men visst kan jag blanda ihop några ibland. Du och den som oftast använder (-) och skriver en hel del skriver isf rätt lika....

Men det spelar ingen som helst roll någonstans, så länge du inte tar illa upp. Gör du det så ber jag om ursäkt.
  • Aniiee
    Anonym (-) skrev 2015-02-13 22:17:42 följande:
    Du har alldeles för höga tankar om dig själv. Jag skriver i princip aldrig här.

Se här förresten: www.familjeliv.se/forum/thread/74849854-rimligt-umgange-1-aring-hjalp/1
    Som sagt, då ber jag om ursäkt. Och undrar varför just den här tråden blev så intressant att du kände dig manad att skriva öht.... Solig
  • Aniiee
    cirkusmusen skrev 2015-02-13 22:28:07 följande:

Inte för att jag har sagt så men: JAA! :D

I'd do it for you =P
  • Aniiee
    Anonym (-) skrev 2015-02-13 22:30:21 följande:
    Jag svarade i den här tråden mest pga detta inlägg:
    Angel D skrev 2015-02-13 21:37:23 följande:

Undrar just vilka som inte har något liv om de har stenkoll på vilka som är inne på FL och hur ofta de är det. Säger väldig mycket mer om dem än om dig

Jag har relativt bra koll på vilka som tycks hänga på FL timme efter timme, dag ut och dag in. Ändå är jag själv inne relativt sällan, jämfört med väldigt många andra här. Jag är inne cirka fem dagar i veckan, mellan klockan 21-23, ungefär. Sen går jag och lägger mig.

Jag hinner alltså se, på mina kvällstimmar, vilka som varit inne och uppdaterat minst en gång i kvarten.

Det handlar som sagt inte om att vilja ha koll, det är snarare rätt så oundvikligt.

Idag har jag nog för övrigt slagit rekord i att skriva inlägg.

Dags för sängen nu.

Hejsvejs!
    Ok.

God natt =)
Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?