• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL", "du sitter ju jämt....", "du gör ju aldrig annat". Det hör jag ofta. Eller ser, snarare. Här, på FL. Uppenbarligen finns det någon eller några som har så mycket tid över att de märker att jag "alltid är på FL", "inte har något annat för mig" och "inte har något liv utanför"

Så.... Här är mitt förslag: Total inblick i mitt liv i 7 dagar. Jag skriver upp ALLT jag gör, 24/Seven, med tidsangivelser och hela faderullan. Låter det som en bra grej?

Inte? Nej, säkert inte. För mitt liv är rätt tråkigt. Jag sitter ju ändå bara och skriver på FL hela dagarna..... eller?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?
  • Tiiara

Haha, påminner om min mamma när hon påstod att jag satt inne på facebook HELA TIDEN. Vet inte riktigt vad hon baserade det på.. Man kan ju dessutom inte se om någon annan är inloggad om man inte själv är det samtidigt ;)

• nihka

Det händer att jag får sådana kommentarer också. Slår dem helt ifrån mig och går aldrig in i redovisningar om jobb, familj, fritid etc. Det är ibland just vad jag misstänker skribenten är ute efter - att "kartlägga" en meningsmotståndare. Jag är mycket inne i de politiska trådarna och vill inte bidra med information så man får någon stalkande högerextremist efter sig irl. Det får räcka med cyberstalkningen.

Aniiee skrev 2015-02-13 21:29:51 följande:

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL"

• Anonym (asta kvarts)
    nihka skrev 2015-02-15 13:16:37 följande:

Det händer att jag får sådana kommentarer också. Slår dem helt ifrån mig och går aldrig in i redovisningar om jobb, familj, fritid etc. Det är ibland just vad jag misstänker skribenten är ute efter - att "kartlägga" en meningsmotståndare. Jag är mycket inne i de politiska trådarna och vill inte bidra med information så man får någon stalkande högerextremist efter sig irl. Det får räcka med cyberstalkningen.

Och jag är rädd för dem från vänsterkanten...
  • nihka
    Anonym (asta kvarts) skrev 2015-02-15 13:24:35 följande:
    Jag har inga nätstalkare från vänster öht men däremot från extremhögerkanten.
  • Anonym (asta kvarts)
    nihka skrev 2015-02-15 13:28:30 följande:
    Jag har inga nätstalkare från vänster öht men däremot från extremhögerkanten.
    Okej! Ja det hänger ju på vilka åsikter man har?
  • nihka
    Anonym (asta kvarts) skrev 2015-02-15 13:54:21 följande:
    Okej! Ja det hänger ju på vilka åsikter man har?
    Uppenbarligen inte.
  • Anonym (asta kvarts)
    nihka skrev 2015-02-15 14:01:57 följande:
    Uppenbarligen inte.
    Nähä?
  • Angel D
    Anonym (asta kvarts) skrev 2015-02-15 13:24:35 följande:
    Och jag gillar inte fanatiker av någon sort.
  • FDFMGA

En gång hade jag två tidsstudiemän efter mig i en tråd, oavsett vid vilken tidpunkt på dygnet jag skrev ett inlägg fick jag i princip alltid momentana svar från de bägge med innebörden att jag skulle skaffa ett liv i stället för att hänga på Familjeliv. Jag tror inte att någon av tidsstudiemännen var medvetna om det absurt komiska med deras momentana svar.

Hursomhelst. Kan man med så enkla medel erbjuda sysselsättning till tidstudiemännen så varför inte.

Själv loggar jag numer nästan aldrig ut från FL - så jag sätter liksom ribban högt för tidsstudiemännens bedömningar av andra genom att försaka såväl arbete, fritid och familj som sömn för möjligheten att få hänga här 24 timmar om dygnet.

Jämfört med mig är Annie bara en sporadiskt förekommande gäst här på FLSkrattande

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • lövet2
    Aniiee skrev 2015-02-14 23:29:51 följande:
    Ok, så.... här. Min dag från igår fredag 13/2 2015 kl 23:00 till.... nu lördag 14/2 2015 23:00 .

............................................................. osv
    *skrattar lite*

Din dag är väldigt lik min dotters. Du sover mycket mindre bara och så ser ni nog inte samma sorts filmer/serier!
Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?