Jahapp, ska jag take another stab at this?
Igår så gick jag upp vid halv sex på morgonen, åt "frukost" bestående av en överbliven fläskkotlett och potatismos kryddad med parmesan, vitlök och persilja. Knyckte även en chokladboll. Sen låg jag i sängen och spelade lite hay day, försökte omvandla nabbi-färger till DMC-färger (gick ju så där, har några kvar. Måste fundera lite.) Skev upp tre saker på önskelistan som folk tjatar om att jag måste skiva och lämna över innan jag fyller år (fyller 30, så alla tycker av någon anledning att det är viktigt), fixade 20 recept till den nya FL-tråden (smyg-premiär idag, mat-tråd med recept, priser och kcal, fett, protein, kolhydrater). Läste lite i Luck in the shadows och Casket of souls. Låg sedan och halvsov tills GF och hundarna vaknade och gick upp vid halv 8.
När GF gått spelade jag lite Hearthstone på surfplattan medan jag gick igenom vad som hänt på youtubekanalerna jag prenumererar på. Sedan gick jag upp, knep 15 p i köket, spelade ett par pokerhänder, knep 15 p i sovrummet, kollade vad ungarna hade för läxor tills idag (idag fredag, alltså), knep 15 p i hallen utanför (mellan våra tre små rum och pannrummet/bakdörren/tvättrummet/trappan upp i huset). Tog en liten macka.
Sen ägnade jag en timme åt att spela TV-spel (DAI), en timme åt att läsa in mina skriverier så min syster kan lyssna (lättare än att skriva in allt på datorn och skicka)en halvtimme åt att skriva. Knep 15 p i vårt vardagsrum, spelade ett par händer poker, gick och handlade, lagade mat (tacopaj) (här någonstans kom GF hem), åt mat, gick en sväng med hundarna, sen satte vi oss och såg på serier (Batman TAS och Bones). Sen var det bara att göra nattoalett och gå och sova.
Då och då tittade jag in på FL, läste lite och droppade en kommentar.
Idag vaknade jag vid 6, Låg i sängen och läste. Gick upp och släppte ut hundarna. Spelat hearthstone, Ska spela lite DAI innan jag åker till sjukhuset.