• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL", "du sitter ju jämt....", "du gör ju aldrig annat". Det hör jag ofta. Eller ser, snarare. Här, på FL. Uppenbarligen finns det någon eller några som har så mycket tid över att de märker att jag "alltid är på FL", "inte har något annat för mig" och "inte har något liv utanför"

Så.... Här är mitt förslag: Total inblick i mitt liv i 7 dagar. Jag skriver upp ALLT jag gör, 24/Seven, med tidsangivelser och hela faderullan. Låter det som en bra grej?

Inte? Nej, säkert inte. För mitt liv är rätt tråkigt. Jag sitter ju ändå bara och skriver på FL hela dagarna..... eller?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?
  • Aniiee

Happ, så...

Inte mycket att rapportera idag, eftersom jag sov mellan typ 3:00 och 18:00 och sedan inte riktigt orkat logga och ha mig, men sen jag gick upp har jag varit ute med hundarna (promenad 1), spelat Game of Thrones episode 2 (inte kul, då saves från ep 1 inte kom med av någon anledning), ätit lite (två bitar pizza) och lyssnat under hela tiden till dp på youtube. 

Jag ska spela några händer hearthstone innan jag går och lägger mig igen. Loggar ordentligt imorgon igen.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    lövet2 skrev 2015-02-15 22:44:41 följande:
    Du verkar följa alfabetet, så jag undrar lite om du inte ser Grimm? Eller har du redan sett den? Dottern följer den slaviskt just nu (plus runt 10 serier till förstås).
    Helt rätt, jag har en lista på 250+ serier jag ska se (i en aandroid-app), uppställda i bokstavsordning. Jag slår på random 1-15 och räknar fram 8-12 serier varje månad. Jag hinner sällan se alla serier jag får upp en månad, men jag tycker om att ha lite att alternera mellan. Grimm har jag inte fått med än, men det är en av serierna jag riktigt ser fram emot att se när den kommer upp.
  • Anonym (Ööö)

[quote=74863140][quote-nick]Aniiee skrev 2015-02-15 22:43:07 följande:[/quote-nick]

Jag är sjukskriven för cancer

[/

Oj, det har jag inte förstått!

Hoppas att du besegrar skiten!

Har jag blandat ihop dig med någon annan, eller har du jobbatsom kock och bott/bor utomlands? Med en massa bonusbarn?

• Aniiee
    Anonym (Ööö) skrev 2015-02-15 23:05:35 följande:

[quote=74863140][quote-nick]Aniiee skrev 2015-02-15 22:43:07 följande:[/quote-nick]

Jag är sjukskriven för cancer

[/

Oj, det har jag inte förstått!

Hoppas att du besegrar skiten!

Har jag blandat ihop dig med någon annan, eller har du jobbatsom kock och bott/bor utomlands? Med en massa bonusbarn?

Hoppas jag med.

Nej, du har nog inte blandat ihop, jag har jobbat som kock, och jag har bott utomlands nästan mer än jag bott i sverige. Dock så kanske du har missförstått barnen, då de är mina syskonbarn (brorsans), inte mina bonusbarn. Jag bor nu hos min bror och hans familj, då han vägrade låta mig bo ensam när jag är sjuk, så det blir naturligt för mig att engagera mig i ungarna =)
  • Akua

Hur gammal är du? Jag tänker mig att du är i 40-års åldern men det kan ju vara helt fel.. Är du en kvinna förresten, haha? Jag har tänkte mig att du är det men jag har ju aldrig letat efter "bevis" haha.

• Aniiee
    Akua skrev 2015-02-15 23:13:12 följande:

Hur gammal är du? Jag tänker mig att du är i 40-års åldern men det kan ju vara helt fel.. Är du en kvinna förresten, haha? Jag har tänkte mig att du är det men jag har ju aldrig letat efter "bevis" haha.

Ska jag vara smickrad för att jag verkar mogen och klok eller ska jag vara förolämpat för att jag verkar gammal? Solig Jag fyller faktiskt 30 i år, så..... men visst, jag känner mig ofta som 80. och ibland som 15 Tungan ute

Det står "kvinna" i passet, men det stämmer bara ibland. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Akua
    Aniiee skrev 2015-02-15 23:18:39 följande:

Ska jag vara smickrad för att jag verkar mogen och klok eller ska jag vara förolämpat för att jag verkar gammal?  Jag fyller faktiskt 30 i år, så..... men visst, jag känner mig ofta som 80. och ibland som 15 

Det står "kvinna" i passet, men det stämmer bara ibland. 

Haha du ska vara smickrad för att du verkar mogen och klok :D
  • Aniiee
    Akua skrev 2015-02-15 23:27:39 följande:
    Haha du ska vara smickrad för att du verkar mogen och klok :D
    Solig
  • Ewald01
    Aniiee skrev 2015-02-15 23:09:25 följande:
    Hoppas jag med.

Nej, du har nog inte blandat ihop, jag har jobbat som kock, och jag har bott utomlands nästan mer än jag bott i sverige. Dock så kanske du har missförstått barnen, då de är mina syskonbarn (brorsans), inte mina bonusbarn. Jag bor nu hos min bror och hans familj, då han vägrade låta mig bo ensam när jag är sjuk, så det blir naturligt för mig att engagera mig i ungarna =)

Vilken typ av cancer är det?

• Anonym (Julkul)

Gillar du julmust? :)

Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?