• Aniiee

Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?

Det händer ganska ofta att jag får det slängt i ansiktet - "Du är ju alltid på FL", "du sitter ju jämt....", "du gör ju aldrig annat". Det hör jag ofta. Eller ser, snarare. Här, på FL. Uppenbarligen finns det någon eller några som har så mycket tid över att de märker att jag "alltid är på FL", "inte har något annat för mig" och "inte har något liv utanför"

Så.... Här är mitt förslag: Total inblick i mitt liv i 7 dagar. Jag skriver upp ALLT jag gör, 24/Seven, med tidsangivelser och hela faderullan. Låter det som en bra grej?

Inte? Nej, säkert inte. För mitt liv är rätt tråkigt. Jag sitter ju ändå bara och skriver på FL hela dagarna..... eller?

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?
  • Anonym (ja!)

Nu har jag återvänt till fl och har med intresse läst din redovisning. Ganska givande att få veta vad andra med tråkiga liv gör ändå. Undrar om vi får en fortsättning?

• Aniiee
    Ewald01 skrev 2015-02-16 11:04:33 följande:

Vilken typ av cancer är det?

Eg. inte cancer alls, utan ett sarkom. Men skriver man det så fattar inte en jävel vad fan man menar Solig Så jag skriver cancer, så folk fattar på ett ungefär.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Anonym (Julkul) skrev 2015-02-16 13:29:05 följande:

Gillar du julmust? :)

Nej.
  • Aniiee
    Anonym (ja!) skrev 2015-02-16 17:54:53 följande:

Nu har jag återvänt till fl och har med intresse läst din redovisning. Ganska givande att få veta vad andra med tråkiga liv gör ändå. Undrar om vi får en fortsättning?

Runt 23 får du fortsättningen på mitt uberspännade liv.Tungan ute
  • Anonym (ja!)
    Aniiee skrev 2015-02-16 17:59:33 följande:
    Runt 23 får du fortsättningen på mitt uberspännade liv.Tungan ute
    Trevligt, då har jag anledning att logga in snart igen Drömmer
  • Anonym (asta kvarts)

Är detta en privat blogg?

• Ewald01
    Aniiee skrev 2015-02-16 17:58:42 följande:
    Eg. inte cancer alls, utan ett sarkom. Men skriver man det så fattar inte en jävel vad fan man menar Solig Så jag skriver cancer, så folk fattar på ett ungefär.
    Har läst lite om vad det är för ngt

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkom

• Ewald01
    Aniiee skrev 2015-02-16 17:58:42 följande:
    Har läst lite om vad det är för ngt

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkom

• Anonym (Ööö)

Ho ho, vart tog du vägen?

• Aniiee
    Anonym (Ööö) skrev 2015-02-22 19:13:25 följande:

Ho ho, vart tog du vägen?

Jag dog
Svar på tråden Ska jag redovisa hela mitt tråkiga liv, eller?