• panisette

IVF 2015 ska vi följas?

Jag och min sambo påbörjat behandling med IVF nu på Huddinge sjukhus efter att ha försökt bli med barn i snart tre år. 
    Jag ska köra korta versionen, tog första sprutan Gonal F nu ikväll och är supernervös över ALLT! :) Biverkningar och hur det ska gå!

Vore kul om det är några andra som också börjar/ska börja med IVF som vill följas åt och dela erfarenheter?

Berätta gärna när ni börjar och uppdatera om hur det går för er! Så kan vi vädra våra tankar :)

• Svar på tråden IVF 2015 ska vi följas?
  • Petris

Skönt att du mår bra! :) Ja magen är lite svullen och bubblig, imorgon ska ja på mitt första vul för koll av äggblåsor. Lite nervös m tanke på att ja har låg äggreserv. Hur många äggblåsor Hade du på ditt vul? Vilket sjukhus/ privatklinik går du på? :)

FriidaB skrev 2015-02-26 06:02:59 följande:

Vad roligt :) Ja, jag mår bra.. inga konstigheter alls förutom lite bubblig och svullen i magen. Kör korta protokollet.. :)

• 89Madeleine

Ruvardag 13 nu och igår kväll kom det 2 små bloddroppar och idag kommer det bruna flytningar...

Nu är det väl kört :(

• Petris

Åååh hoppas verkligen att de inte är mensen på G! Ja störtblödde vid min förra ivf direkt som misslyckades. Man kan ju ha lite små blödningar vid gradivitet. Ja håller tummar och tår att de ska gå vägen, och att du slutar blöda.Stor kram.

89Madeleine skrev 2015-02-26 09:33:14 följande:

Ruvardag 13 nu och igår kväll kom det 2 små bloddroppar och idag kommer det bruna flytningar...

Nu är det väl kört :(

• 89Madeleine
    Petris skrev 2015-02-26 11:09:44 följande:

Åååh hoppas verkligen att de inte är mensen på G! Ja störtblödde vid min förra ivf direkt som misslyckades. Man kan ju ha lite små blödningar vid gradivitet. Ja håller tummar och tår att de ska gå vägen, och att du slutar blöda.Stor kram.

Tack så mycket. Hoppas verkligen också att dem här bruna flytningarna försvinner :(

Kram
  • 89Madeleine

Testade nu fast jag redan kissat kl 7 i morse.

Har testdag på söndag.

Kan detta stämma?? Eller är det Lutinus som jag tog i morse vid 7 som spökar??

• Petris

De stämmer! :) :) de är inte lutinusen som spökar.. Wow va roligt! :) :) Grattis! :) kramar

89Madeleine skrev 2015-02-26 11:28:51 följande:

Har testdag på söndag.

• 89Madeleine
    Petris skrev 2015-02-26 11:40:41 följande:

De stämmer! :) :) de är inte lutinusen som spökar.. Wow va roligt! :) :) Grattis! :) kramar

Åh tack!! <3

Men jag vågar inte hoppas för mycket :(

Är så rädd för de bruna flytningarna :/
  • Grynis

Har testdag på söndag.

Grattis till plusset! :)

Kram
  • Elfia
    FriidaB skrev 2015-02-26 06:02:59 följande:

Vad roligt :) Ja, jag mår bra.. inga konstigheter alls förutom lite bubblig och svullen i magen. Kör korta protokollet.. :)

Hej! :) Jag ska också börja köra korta protokollet om ca 9 dagar. Första IVFen. Vart i behandlingen är du någonstans ifall jag får fråga? (Har inte läst kommentaren ovan) sorry.
  • Elfia

Har testdag på söndag.

Kan detta stämma?? Eller är det Lutinus som jag tog i morse vid 7 som spökar?? php3oz6f508570.jpg

Åh! Förstår din frustrationen. Eller jag kan i alla fall föreställa mig den :( Hoppas innerligt att det är ett gravtecken bara, dina bruna flytningar.

Men du, Vilket fantastiskt fint plus du fått på Stickan :D :D Kan lutinus verkligen spöka så mycket?? Du måste ju vara gravid :))) STORT GRATTIS till dig!! Har faktiskt tänkt på dig idag, att du nämnde att du skulle tjuvtesta imorgon ;) Glad för din skull!!
Svar på tråden IVF 2015 ska vi följas?