johjen skrev 2015-01-22 14:09:19 följande:
Hej kära cybervänner!
Här har man varit på öppna förskolan och träffat mammagruppen och sen ätit lunch hos sambon och kommer hem och upptäcker alla era inlägg. Flitiga ni varit!
Irma, mysigt att er hund är så snäll! Vår är inte dum mot Adam men tar inte heller någon större notis om honom och ligger Adam i babygymmet så kan han gärna gå dit och sätta sig på fötterna på honom. :-P Hur känns träningsvärken idag?
Vsg, Adam har också haft några nätter då han vaknade varannan timme men inatt sov han från 21:20 till 02:40, var vaken en timme för amning och att somna om och sov sen till kl 07, kort amning och sen till 09! Hur har Lovisa varit under dagen?
Jenkis. Skulle ju vara superkul att följas åt även vid ett eventuellt syskonförsök! Hur var det, hade ni några embryon i frysen?
Bra boktips, ska kolla upp detta! Annars rekommenderar jag starkt växa och upptäcka världen som alla andra!
Kram
No tack, träningsvärken känns faktiskt helt Ok idag, inte lika hemskt som förra gången, men jag känner att jag lever
Vår Hund är ju en flatcoated retriever, de är väldigt barnsliga själva och oerhört förtjusta i barn. Så det är inte så konstigt att han gillar att vara nära Victor
. Även om jag inte låter dem vara själva ensamma (inte på några år iaf!) så är det en skön känsla att veta att hunden gillar Victor!
Idag var det dags för hundträning i skogen...väldigt nöjd med vår Buffalo vagn, perfekt för att rulla på oplogade stigar...Hunden skötte sig fint och Victor gnällde lite men insåg att det inte var en dum ställe att ta en tupplur på...
Så det hela gick fint, men det såg ut som om vi skulle iväg på 3 veckors semester med all packning i bilen...Hundburen tar ju 3/4 delar av utrymmet ju
Men jag kan inte sluta göra det jag älskar bara för att, så Victor lär nog få ett antal timmar i skogen innan han ens kan gå...Jaja, det är bara nyttigt för dem att var ute i risks luften!
Hur är det med er? Låter skönt att ni fick en bra natt nu för det var verkligen vad jag tyckte var det värsta med den fasen...I natt vaknade Victor vid halv ett och sedan halv sex. Lyxigt värre just nu
Kram!