villsågärna38 skrev 2015-02-26 06:29:58 följande:
Morgonamning här! Hur har natten varit för er tjejer? Här har jag iaf fått ett fyratimmarspass i natt, plus 2+2 så jag känner mig riktigt utvilad
Man blir lite mör av de där sova 1,5 tim i stöten-nätterna så det var på tiden.
Irma - hur är det med magen? Johjen - hur mår du nu? Danisen - hoppas magsjukan är över!
Hoppas ni alla får en bra dag!
Kram
Tack, magen är bättre om än inte riktigt som den ska, men har inte haft ont iaf. Natten var Ok, vaknade 23, 2 och sedan 5 så inte riktigt fått den där efterlängtade 4 timmarspass, men känner mig ändå helt OK.
Vi har varit och stor handlat, så roligt att titta på allt tycker Victor. Han sitter utåt i babybjörnen, och det är en perfekt tid, bara pensionärer och vi
Just nu sover han, sedan blir det dags för lunch, morotspuré på menyn idag. tänker titta på stafett idag och sedan ta en promenad i solskenet!
I morgon är hunden hemma, då blir det en lång promenad samt lite träning på tomten.
Ingen babysim på lördag, eftersom det är sportlov, och vi har inget annat på schemat. På söndag ska jag äta brunch med tjejgänget, så pappa får ta hand om Victor. (som tur är är jag bara 300 m bort in case of emergency

)
Otroligt hur mycket piggare man blir av solen! Är väldigt glad att Victor är född under hösten, då man ändå är mer sliten efter nästan 6 månader utan en enda hel natt, och det skulle bli så mycket svårare om det blev mörkare nu. Men det är som sagt så mycket enklare att gå upp på morgonen när det är ljust i rummet. Längtar så efter att sitta den där första dagen på altanen med en kopp kaffe och känna hur solstrålarna värmer...Inte långt kvar nu!
Igår ringde min mamma, glad som en lärka och berättade att hon hade ordnat så att hon skulle hälsa på min bror två dagar innan jag landar i Paris och möta mig på flygplatsen så att vi kunde köra ner tillsammans sedan. Blev väldigt glad då det ändå är trevligare att ha sällskap under en 5 timmars bilresa
På måndag är det redan dags för 6 månaders kontroll! Fattar inte hur tiden kan gå så fort...
Hoppas ni får en skön dag, kram!