• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Anonym (Anti FUB)
    adina01 skrev 2014-12-15 18:20:09 följande:

Blir du mer intresserad av honom om han går ur en förening?

Vara med i FUB är lika illa som att vara med i Alliansen skulle inte vara ihop med någon som var moderat heller.
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (Nicklas) skrev 2014-12-15 17:25:31 följande:

Det står i din trådstart att dina känslor svalnat.

Har dina känslor svalnat förstår jag inte varför du startar en tråd, när ni inte ens varit tillsammans. 

Var ligger i så fall problemet?

Du är fri att välja vem du vill. Du har inget med denna kille att göra, om du inte vill.

Sen besparar jag dig mina ord om ditt märkliga tankesätt kring diagnoser och organisationen du avskyr...

Han vill ha mig och vill det än idag och jag vill inte såra honom
  • Anonym (Anti FUB)
    micromat skrev 2014-12-15 16:50:39 följande:

Tycker det är rätt pinsamt att du inte insåg att han hade en "störning" förrän du såg ett brev om det..

Det får en ju verkligen att undra vart du ligger på skalan..

Tror inte att du är vad man kallar för "normalstörd" för då hade du upptäckt att något var på tok långt innan du såg brevet..

Pinsamt att dissa någon med en störning när du med all trolighet har en själv.. ;)

Jag har ingen jävla fitt diagnos. Varför är du dum mot mig? Har jag gjort dig något?
  • Påven Johanna
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 19:09:52 följande:
    Han vill ha mig och vill det än idag och jag vill inte såra honom
    Du får väl på ett vänligt sätt förklara att det inte är aktuellt med ett samarbete över blockgränserna.
  • Lavish
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 03:53:32 följande:
    jag är inte med i FUB det dåliga minnet som kommer fram är dagen jag fick reda på att han är med i FUB jag blev förskräckt
    Tja, han kanske är utvecklingsstörd, men du är ju dum i huvudet så? 

Ärligt, vadfan är det för fel på dig din jävla idiot? Du inser att det finns fullt med folk här på forumet som har barn eller anhöriga med utvecklingsstörning?
  • Lavish
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 19:10:57 följande:
    Jag har ingen jävla fitt diagnos. Varför är du dum mot mig? Har jag gjort dig något?
    Fast det är ju rätt uppenbart från tråden att du är långt ifrån normalbegåvad så du kanske borde skippa stenkastning i glashuset och gå till vården och be att få utvärderat hur du själv ligger till med störningar eller begåvningshandikapp.
  • micromat

Varför är du dum mot honom? För att han har en störning? Som du inte kom att han hade förrän du såg ett brev 1 år senare... Det säger allt..
  • Anonym (Konstigt)
    micromat skrev 2014-12-15 18:41:38 följande:

Tycker inte jag var särskilt elak.. Det tog ett helt år innan ts förstod det och enda orsaken var för att hon såg ett brev.. Hade hon inte sett det hade dom säkerligen varit tillsammans idag utan att ts vetat någonting..

Jag menar att om det du säger är sant så kanske man borde ha lite överseende med TS, om hon lider av något är det ju inte hennes fel.
  • Anonym (Me)
    Näe, du kanske inte har någon fittdiagnos. Men bara för att du är fri från könssjukdomar behöver ju inte det betyda att allt står rätt till.
  • Anonym (Anti FUB)
    Lavish skrev 2014-12-15 19:26:34 följande:

Fast det är ju rätt uppenbart från tråden att du är långt ifrån normalbegåvad så du kanske borde skippa stenkastning i glashuset och gå till vården och be att få utvärderat hur du själv ligger till med störningar eller begåvningshandikapp.

Jag har faktiskt aldrig legat med någon.
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad