• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Anonym (Anti FUB)
    adina01 skrev 2014-12-14 23:03:19 följande:

Drömde han om bostad och resor under halloweenfesten när ni träffades första gången måste du väl förstått att han inte var riktigt vanlig?

nej nej nej så var det inte vi fick började träffas lite då och då för vi bodde nära varandra, sedan kom det lite käslor efter ett gäng gånger vi träffats
  • Anonym (se på dig själv)
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 22:48:23 följande:
    bara för jag inte vill ha utvecklingsstörda barn i framtiden något fel med det eller?
    Haha, nej. Av så många andra anledningar.
  • Miini
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 22:34:47 följande:
    jag skulle adopterat bort de om de hade utvecklingsstörning vill inte ha sådana barn.
    Hahaha! Du vet om att en del får sina diagnoser rätt sent i livet va? Jag var myndig när jag fick min, och mina föräldrar hade aldrig tänkt tanken på att det skulle ha varit nått fel med mig (mest för att de inte VILLE se). Hur skulle du göra när din fjortonåring får en add-diagnos? Slänger ut hen på gatan?
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (se på dig själv) skrev 2014-12-14 23:16:21 följande:

Haha, nej. Av så många andra anledningar.

som vad?
  • Aniiee

Är det "ÄlskarBenjaminSyrsa" som är i farten igen? Låter lite så, samma slags hangups.

TS. Släpp det och gå vidare. Ni var ju aldrig ihop, så varför älta en sån grej?

MVH
    Aniiee,
    aspie, IQ162, underbart familjeliv, bra, intressant och jobb, aktiv fritid, ett handfull specialintressen och tusen gånger mer öppen och elokvent än TS.
    Stödmedlem i SRF.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Anonym (Anti FUB)
    Miini skrev 2014-12-14 23:23:19 följande:

Hahaha! Du vet om att en del får sina diagnoser rätt sent i livet va? Jag var myndig när jag fick min, och mina föräldrar hade aldrig tänkt tanken på att det skulle ha varit nått fel med mig (mest för att de inte VILLE se). Hur skulle du göra när din fjortonåring får en add-diagnos? Slänger ut hen på gatan?

jag vet inte ADD personer har jag inget emot
  • Anonym (Anti FUB)
    Aniiee skrev 2014-12-14 23:25:51 följande:

Är det "ÄlskarBenjaminSyrsa" som är i farten igen? Låter lite så, samma slags hangups.

TS. Släpp det och gå vidare. Ni var ju aldrig ihop, så varför älta en sån grej?

MVH

Aniiee,

aspie, IQ162, underbart familjeliv, bra, intressant och jobb, aktiv fritid, ett handfull specialintressen och tusen gånger mer öppen och elokvent än TS.

Stödmedlem i SRF.

nej det är det inte. vad för namn är det egentligen?
  • intetnyttpåplusfronten

ts du verkar själv lite utvecklingsstörd, du skriver som en vän till mig som har en lätt störning. Har du varit och kollat om du har någon diagnos?

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Anonym (Anti FUB)
    intetnyttpåplusfronten skrev 2014-12-14 23:33:10 följande:

ts du verkar själv lite utvecklingsstörd, du skriver som en vän till mig som har en lätt störning. Har du varit och kollat om du har någon diagnos?

ska kolla de, och om jag har en utvecklingsstörning kommer jag ta livet av mig!
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad