• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • lindalicious
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 03:14:58 följande:

hahahha du sa ju precis det. jag är inte utvecklingsstörd -.-'

Anonym (...) skrev 2014-12-15 03:04:01 följande:

Är under utredning.

Vi får väll hoppas till gudarna att det inte är aspergers, då kastar väll sabon ut mig!!

Så länge du inte går med i FUB får du nog bo kvar :)
    Don't get mad, get even.
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 11:53:09 följande:
    vi blev aldrig ihop som tur är det var nära på tur att det inte hann bli något och att jag fick reda på att han inte var normal. jag har sagt till honom att han får hotta någonannan det gör ont på honom. han säger att jag betyder för mycket för honom och att han känner starkt för mig jag vet att det inte skulle funka eftersom vi vill så olika. han vill skaffa en villa med mig i framtiden och jag vill ha en lägenhet för mig själv, han vill åka till Portugal med mig men jag vill åka till London med vem som helst förutom honom han är jätte dålig på engelska då blir det väl svårt att åka dit? Jag kan engelska mycket bra.
    Men att skriva på svenska är du inte särskilt bra på Flört
  • JTo

Om den här tråden är sann så är det ju tur att det kom fram så här tidigt i relationen iallafall, tänk om dom hade hunnit investera i bostad, gift sig eller skaffat barn innan det kom fram vilken fruktansvärt trångsynt och ytlig människa ts är!

• elle9
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 22:45:56 följande:

Jag skrev anti fub av ilska. jag stöttar inte FUB. ja det är en tidning han får, han skämms över det.

mitt hjärta är förstört okej! alla föreningar har någon hater

För all del, gillar man inte föreningen är det bara att skita i att betala årsavgiften. Det kanske den här killen ska göra om han inte ens själv gillar dem. (Om han nu existerar.)
  • Anonym (Konstigt)

Varför skriver du om detta på Familjeliv?

• Fatheya

Men vilken tur att det kom fram nu innan ni blev tillsammans då. Stackarn som fått hjärtat krossat av en dramaqueen som skäms ögonen ur sig för ett brev. Att du inte ens insåg något innan tyder ju på att hans "problem" inte är speciellt stora.

Han kommer över dig så småningom och kommer träffa någon som älskar honom för att han är den han är.

Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
  • Lord Hans
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-12-15 02:34:07 följande:

Men allvarligt! Aspergers är ingen utvecklingsstörning. Vid en utvecklingsstörning har man en intelligens lägre än 80

Lägre än 70.
  • Anna Hady

Har läst alla dina inlägg nu. Du har mycket större problem än någon med diagnosen Asperger någonsin öht kan ha. Ni är inte ihop sedan ifjol och det är bra så. Så varför den här kalabaliken? Någon med Asperger lever på ett mycket högt intellektuella nivå. Han skulle ändå förr eller senare lämna dig, även eller framför allt med den diagnosen för att du är så lågbegåvad att det bara ger fysiska smärtor för en Asperger. Ni är inte ihop längre. Du behöver inte skämmas inför släkt och vänner och du behöver inte bortadopteras ditt barn. Allting är bra alltså.
    Om jag får ge dig ett tipps. Sök dig till en bra terapeut. 

• Lindsey Egot the only one
    Lord Hans skrev 2014-12-15 10:45:21 följande:
    Lägre än 70.
    Ja jag vet men många med 79 och lägre är inte så jäkla smarta
  • Anonym (Jag)
    Fatheya skrev 2014-12-15 09:53:56 följande:

Men vilken tur att det kom fram nu innan ni blev tillsammans då. Stackarn som fått hjärtat krossat av en dramaqueen som skäms ögonen ur sig för ett brev. Att du inte ens insåg något innan tyder ju på att hans "problem" inte är speciellt stora.

Han kommer över dig så småningom och kommer träffa någon som älskar honom för att han är den han är.

Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad