• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (Elle) skrev 2014-12-15 12:42:07 följande:

Är detta samma TS dom hade "problem" tidigare med att en tjej med DS var kär i samma kille som TS? Tycker jag känner igen uttrycket.

vad är DS?
  • Anonym (Anti FUB)
    Sniper skrev 2014-12-15 13:26:14 följande:

Man kan ha en utv. störning utan att vara ointelligent, TS...

jaha....
  • micromat

Tycker det är rätt pinsamt att du inte insåg att han hade en "störning" förrän du såg ett brev om det..

Det får en ju verkligen att undra vart du ligger på skalan..

Tror inte att du är vad man kallar för "normalstörd" för då hade du upptäckt att något var på tok långt innan du såg brevet..

Pinsamt att dissa någon med en störning när du med all trolighet har en själv.. ;)

• Anonym (Konstigt)
    micromat skrev 2014-12-15 16:50:39 följande:

Tycker det är rätt pinsamt att du inte insåg att han hade en "störning" förrän du såg ett brev om det..

Tror inte att du är vad man kallar för "normalstörd" för då hade du upptäckt att något var på tok långt innan du såg brevet..

Pinsamt att dissa någon med en störning när du med all trolighet har en själv.. ;)

Men fy, tycker du verkligen att det är rättfärdigat att vara så elak mot TS bara för att hon själv är elak mot någon? Tänk efter.
  • Anonym (Nicklas)

Det står i din trådstart att dina känslor svalnat.

Har dina känslor svalnat förstår jag inte varför du startar en tråd, när ni inte ens varit tillsammans. 
    Var ligger i så fall problemet?

Du är fri att välja vem du vill. Du har inget med denna kille att göra, om du inte vill.

Sen besparar jag dig mina ord om ditt märkliga tankesätt kring diagnoser och organisationen du avskyr...

• Anonym (what?)
    micromat skrev 2014-12-15 16:50:39 följande:

Kanske med all "trollighet"?
  • adina01
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 16:24:07 följande:
    Han säger att han vill gå ur men vet inte hur man gör.
    Blir du mer intresserad av honom om han går ur en förening?
  • micromat
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-12-15 16:55:21 följande:

Men fy, tycker du verkligen att det är rättfärdigat att vara så elak mot TS bara för att hon själv är elak mot någon? Tänk efter.

Tycker inte jag var särskilt elak.. Det tog ett helt år innan ts förstod det och enda orsaken var för att hon såg ett brev.. Hade hon inte sett det hade dom säkerligen varit tillsammans idag utan att ts vetat någonting..
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 16:21:26 följande:
    oj track på fel knappar skriver på surfplattan, din mobbare....
    Även grammatiken Tungan ute
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (Nerd) skrev 2014-12-15 19:03:50 följande:

Även grammatiken

JÄVLA MOBBARE VAD ÄR DITT PROBLEM?
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad