• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Aniiee
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 01:15:13 följande:
    Jag vet inte så mycket om ringaren i notredam man i disneys version heter stenfigurerna Victor och Hugo vet jag.

Idiot betydde utvecklingsstörd

det är väl upp till mig men aspergare är jobbiga tycker jag eller Assburgers borde man säga egentligen. jag är ingen dramaqueen, Annie Lööf! hur vet du att jag inte kommer göra det isåfall? vilket jag kommer göra!
    Disneyversionen är ju bra. Särskilt för att vara disney.

Potato, tomato.

Det är inte upp till dig hur andra är, men det är absolut upp till dig hur du uppfattar andra. Att du har låst dig är faktiskt bara ditt egna ansvar och varken ditt ex (som förmodligen inte har asperger, eftersom det inte är en utveckligsstörning) eller någon annans. Bara ditt helt egna problem, som du antingen kan omfamna och ge dig hän till eller motarbeta och förändra, helt på eget bevåg. 

Att du kallar saker för något det inte är säger en hel del om hur mogen du är. Jag tippar på 14-15 normalstörd eller äldre, med utvecklingsstörning. Att kalla asperger för "assburgers" och mig för Annie Lööf är bara löjligt och vinenr dig inga som helst poäng, varken på det intellektuella planet eller för sympatier. Det säger bara änmer vilken omogen drama queen du är. 

Och jag vet det därför att drama queens gärna slänger sig med saker som "jag kommer ta livet av mig om X", men det för de aldrig. De som VERKLIGEN tar livet av sig säger inte sånt. 
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Lindsey Egot the only one

Men allvarligt! Aspergers är ingen utvecklingsstörning. Vid en utvecklingsstörning har man en intelligens lägre än 80

• Anonym (suck 2)

Aspies är inte utvecklingsstörda, de har ett neuropsykiatriskt funktionshinder,förkortat npf. Finns ingen anledning i världen för honom att vara med i Fub (såvida han inte är aspie OCH utvecklingsstörd, men det är olika saker). För Aspies finns tex Attention att vara medlem i, som vänder sig till folk med npf.

Förstår inte ditt problem heller. Du har inga känslor för honom, så vad är problemet? Finns ingen anledning för dig att vara tillsammans med honom då oavsett orsak. Och han vill säkert inte vara tillsammans med någon som dömer honom för vem han är i vilket fall.

• lindalicious

TS, försöker du ordvitsa när du kallar användaren ovan för "Annie Lööf"?!

Märkligt. Tror inte du lyckas framstå som jättelustig.

Jag hade ett sommarjobb en gång. Som ledare på ett kollo för barn o ungdomar med utvecklingsstörning. Jag vill säga att det finns likheter mellan dem och dig, hur du tänker o skriver. Men jag vill heller inte vara elak mot dessa fina barn så jag säger inte det.

Don't get mad, get even.
  • Anonym (...)

Är under utredning.

Vi får väll hoppas till gudarna att det inte är aspergers, då kastar väll sabon ut mig!!

• Anonym (Anti FUB)
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-12-15 02:34:07 följande:

Men allvarligt! Aspergers är ingen utvecklingsstörning. Vid en utvecklingsstörning har man en intelligens lägre än 80

hur kan han då tillhöra FUB om Asperger inte är en utvecklingsstörning?
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (...) skrev 2014-12-15 03:04:01 följande:

Är under utredning.

Vi får väll hoppas till gudarna att det inte är aspergers, då kastar väll sabon ut mig!!

vissa är så
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (suck 2) skrev 2014-12-15 02:34:13 följande:

Aspies är inte utvecklingsstörda, de har ett neuropsykiatriskt funktionshinder,förkortat npf. Finns ingen anledning i världen för honom att vara med i Fub (såvida han inte är aspie OCH utvecklingsstörd, men det är olika saker). För Aspies finns tex Attention att vara medlem i, som vänder sig till folk med npf.

Förstår inte ditt problem heller. Du har inga känslor för honom, så vad är problemet? Finns ingen anledning för dig att vara tillsammans med honom då oavsett orsak. Och han vill säkert inte vara tillsammans med någon som dömer honom för vem han är i vilket fall.

det ör mig han vill ha och vi har relationsproblem. han kan inte släppa taget om mig säger han.
  • Anonym (Anti FUB)
    lindalicious skrev 2014-12-15 02:42:55 följande:

TS, försöker du ordvitsa när du kallar användaren ovan för "Annie Lööf"?!

Märkligt. Tror inte du lyckas framstå som jättelustig.

Jag hade ett sommarjobb en gång. Som ledare på ett kollo för barn o ungdomar med utvecklingsstörning. Jag vill säga att det finns likheter mellan dem och dig, hur du tänker o skriver. Men jag vill heller inte vara elak mot dessa fina barn så jag säger inte det.

hahahha du sa ju precis det. jag är inte utvecklingsstörd -.-'
  • Anonym (Anti FUB)
    Aniiee skrev 2014-12-15 01:24:51 följande:

Disneyversionen är ju bra. Särskilt för att vara disney.

Potato, tomato.

Det är inte upp till dig hur andra är, men det är absolut upp till dig hur du uppfattar andra. Att du har låst dig är faktiskt bara ditt egna ansvar och varken ditt ex (som förmodligen inte har asperger, eftersom det inte är en utveckligsstörning) eller någon annans. Bara ditt helt egna problem, som du antingen kan omfamna och ge dig hän till eller motarbeta och förändra, helt på eget bevåg. 

Att du kallar saker för något det inte är säger en hel del om hur mogen du är. Jag tippar på 14-15 normalstörd eller äldre, med utvecklingsstörning. Att kalla asperger för "assburgers" och mig för Annie Lööf är bara löjligt och vinenr dig inga som helst poäng, varken på det intellektuella planet eller för sympatier. Det säger bara änmer vilken omogen drama queen du är. 

Och jag vet det därför att drama queens gärna slänger sig med saker som "jag kommer ta livet av mig om X", men det för de aldrig. De som VERKLIGEN tar livet av sig säger inte sånt. 

Håller med där

Han är inte mitt ex vi han inte bli ihop. Jag känner inte att jag kan göra livet bra igen jag är en deprimerad person

Jag skulle inte kunna leva med utvecklingsstörning om jag hade det mitt lov skulle vara bortom miserabelt.
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad