Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 01:15:13 följande:
Jag vet inte så mycket om ringaren i notredam man i disneys version heter stenfigurerna Victor och Hugo vet jag.
Idiot betydde utvecklingsstörd
det är väl upp till mig men aspergare är jobbiga tycker jag eller Assburgers borde man säga egentligen. jag är ingen dramaqueen, Annie Lööf! hur vet du att jag inte kommer göra det isåfall? vilket jag kommer göra!
Disneyversionen är ju bra. Särskilt för att vara disney.
Potato, tomato.
Det är inte upp till dig hur andra är, men det är absolut upp till dig hur du uppfattar andra. Att du har låst dig är faktiskt bara ditt egna ansvar och varken ditt ex (som förmodligen inte har asperger, eftersom det inte är en utveckligsstörning) eller någon annans. Bara ditt helt egna problem, som du antingen kan omfamna och ge dig hän till eller motarbeta och förändra, helt på eget bevåg.
Att du kallar saker för något det inte är säger en hel del om hur mogen du är. Jag tippar på 14-15 normalstörd eller äldre, med utvecklingsstörning. Att kalla asperger för "assburgers" och mig för Annie Lööf är bara löjligt och vinenr dig inga som helst poäng, varken på det intellektuella planet eller för sympatier. Det säger bara änmer vilken omogen drama queen du är.
Och jag vet det därför att drama queens gärna slänger sig med saker som "jag kommer ta livet av mig om X", men det för de aldrig. De som VERKLIGEN tar livet av sig säger inte sånt.