Inlägg från: micromat |Visa alla inlägg
  • micromat

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Tycker det är rätt pinsamt att du inte insåg att han hade en "störning" förrän du såg ett brev om det..

Det får en ju verkligen att undra vart du ligger på skalan..

Tror inte att du är vad man kallar för "normalstörd" för då hade du upptäckt att något var på tok långt innan du såg brevet..

Pinsamt att dissa någon med en störning när du med all trolighet har en själv.. ;)

• micromat
    Anonym (Konstigt) skrev 2014-12-15 16:55:21 följande:

Men fy, tycker du verkligen att det är rättfärdigat att vara så elak mot TS bara för att hon själv är elak mot någon? Tänk efter.

Tycker inte jag var särskilt elak.. Det tog ett helt år innan ts förstod det och enda orsaken var för att hon såg ett brev.. Hade hon inte sett det hade dom säkerligen varit tillsammans idag utan att ts vetat någonting..
  • micromat
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 19:10:57 följande:

Jag har ingen jävla fitt diagnos. Varför är du dum mot mig? Har jag gjort dig något?

Varför är du dum mot honom? För att han har en störning? Som du inte kom att han hade förrän du såg ett brev 1 år senare... Det säger allt..
  • micromat
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-15 19:57:35 följande:

han har aspergers sådant märks inte på utsidan.

Jag vet.. Däremot är det inte särskilt svårt för en "normal" människa att upptäcka att någon annan är "annorlunda"..

Något som tog dig 1 år!!

Bara för att du såg ett brev..
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad