Barn födda okt-dec 2014
Välkomna att prata bebis, barn, syskon, amning, föräldraskap och allt som hör till. Ett eller flera barn, ålder och ort spelar ingen roll.
Det viktigaste är att vi respekterar varandras olikheter
Välkomna att prata bebis, barn, syskon, amning, föräldraskap och allt som hör till. Ett eller flera barn, ålder och ort spelar ingen roll.
Det viktigaste är att vi respekterar varandras olikheter
Är sidan helt borta? Vi sänkte ner vår bara då han har skydd från att ramla ner men lågt så vi inte behöver resa oss för att lyfta upp honom. Sängen står ca 15cm ifrån.
Hur ofta ammar ni som ammar? De 2 sista dagarna har Molly ammat väldigt ofta och igår kväll mellan 22-01!!! Med små pauser på några minuter!
Då har hon påökningsfas för att öka mjölkproduktionen. Embla brukade amma var 45
Hur ofta ammar ni som ammar? De 2 sista dagarna har Molly ammat väldigt ofta och igår kväll mellan 22-01!!! Med små pauser på några minuter!
Nu har jag och mannen bestämt oss för att gå skilda vägar också.. det här blir ju bara bättre och bättre. Suck :(
Men oj!! Har ni funderat på det innan?
Just nu känns ju allting upp och ner kanske med en ny liten familjemedlem så kanske inte rätt tillfälle att ta såna beslut?
Kram!!
Nu har jag och mannen bestämt oss för att gå skilda vägar också.. det här blir ju bara bättre och bättre. Suck :(
Elmiina: Oh vad tufft för dig! Tycker jättesynd om dig och lider med er . Jag gjorde den resan för några år sedan fast när sonen var två år, fast jag hade tänkt lämna det innan jag blev gravid och var oerhört deppig under hela graviditeten pga jag var så olycklig. Sen blev det sjuk och jag kunde inte med att lämna honom. När vi äntligen bröt upp öppnade sig en ny värld och trots alla svårigheter som hänt de senaste tre åren så har de varit de bästa åren i mitt liv!
Förlåt om jag trampade in med mitt inlägg nu, menar inget illa, bara att allt kan faktiskt bli bättre nu! Jag vet inget om varför ni separerar och vad som hänt så jag försöker inte mästra med nåt. <3 Vill bara säga att det du går igenom är sjukt jobbigt och fruktansvärt skrämmande oavsett vem som initierade det. Hoppas att du har varma människor runt dig som inte dömmer. Alla varma kramar till dig!!!
Av någon anledning blev x e t ändrat till det.
Ni som ger ersättning, vilket märke har ni?
Har tidigare nämnt att Nova bara bajsar var fjärde dag, och då är det som cement :( Hon verkar tycka det är jättejobbigt (såklart) och stånkar, piper och grinar.
Hon delammas och äter Sempers ersättning + magdroppar.
Nu ger vi pepticate innan gav vi Nan och det funkade kanon.
Ni som ger ersättning, vilket märke har ni?
Har tidigare nämnt att Nova bara bajsar var fjärde dag, och då är det som cement :( Hon verkar tycka det är jättejobbigt (såklart) och stånkar, piper och grinar.
Hon delammas och äter Sempers ersättning + magdroppar.