Barn födda okt-dec 2014
Välkomna att prata bebis, barn, syskon, amning, föräldraskap och allt som hör till. Ett eller flera barn, ålder och ort spelar ingen roll.
Det viktigaste är att vi respekterar varandras olikheter
Välkomna att prata bebis, barn, syskon, amning, föräldraskap och allt som hör till. Ett eller flera barn, ålder och ort spelar ingen roll.
Det viktigaste är att vi respekterar varandras olikheter
Ni som har baby sens andningslarm, använder ni babynest?? Vill köpa ett sådant, men använder babynest
Ni som har baby sens andningslarm, använder ni babynest?? Vill köpa ett sådant, men använder babynest
Lägger du andningslarmet under babynestet då?
Ja det menade jag hehe. Att jag har henne i sängen, i babynestet :) så det funkar då? Var ngn som skrev på en annan sida att det inte funkade?!
Det funkar! Jag mailade babysense tillverkaren och frågade innan vi köpte. Det viktiga är att ingen annan sover i samma säng eller att spjälsängen inte står dickt an till er säng då den i så fall plockar upp era rörelser.
Det funkar! Jag mailade babysense tillverkaren och frågade innan vi köpte. Det viktiga är att ingen annan sover i samma säng eller att spjälsängen inte står dickt an till er säng då den i så fall plockar upp era rörelser.
Är sidan helt borta? Vi sänkte ner vår bara då han har skydd från att ramla ner men lågt så vi inte behöver resa oss för att lyfta upp honom. Sängen står ca 15cm ifrån.