• Anonym (Ilska)

Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!

JAG blir förbannat galen! Vad är det med er socialälskare som förstört vårt vackra land och röstar på rött?!?!? Moderaterna har klarat en oerhörd svår ekonomisk kris nästan bäst i Europa, vår skatt har sjunkit och vi hederliga arbetare MÅR BRA AV DET!!!!!! Fattar ni inte att ni sjuka och övriga som verkligen är i behov av bidrag SKULLE FÅ era bidrag med större säkerhet sakta men säkert när mina moderater skulle tvinga ut alla bidragsfuskare osv ut i arbetslivet. Mer skatt skulle bli resultatet och lättare att finansera er som verkligen är i behov!!! Människan SKA arbeta om hon kan. Vi är skapta för det. Människan har jobbat sedan historian började. Men idag sla minsann alla trygga sog med bidrag osv. OHHHH JAG KAN INTE ENS UTTRYCKA MIN FRUSTRATION!!!!! Kag bryr mig inte om SD eller nått jävla parti. Jag fattar inte VARFÖR folk inte röstade fram moderaterna.... Oh sånna stunder önskar jag att Fredrik var vår diktator.

• Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!
  • Carnitas
    Anonym (T) skrev 2014-10-04 11:28:04 följande:
    Det handlar om hur partiet o de som röstar ser på klyftan.
    De vill minska klyftorna. Ser det så kväll bra ut med en finansminister som tjänar så otroligt mkt o ej bet skatt?
    Där kan vi snacka klyfta.
    Men egna småföretagare ska beskattas högre. Invånare på landsbygden straffas om bensinen o bilskatt höjs.
    Rimmar dåligt. Men det är typiskt sossar så länge de har så är det rättvist men har de lite mindre så ska det vara lika.
    Tjohoooooo!!!
    Falskare parti finns inte!

Haha, nu kastar du sten i ett glashus.
    Och vad är falskare än säga att bidrag inte ska finnas, och sen stå först i kön att ta emot bidrag.
    Känns inte riktigt att du tänker till innan du skriver.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (T)
    Carnitas skrev 2014-10-04 12:52:42 följande:

Haha, nu kastar du sten i ett glashus.

Och vad är falskare än säga att bidrag inte ska finnas, och sen stå först i kön att ta emot bidrag.

Känns inte riktigt att du tänker till innan du skriver.

Bidrag? Inte många moderater som vill höja bidrag hit o dit.

Men detta kallas lön va?

Om lilla Margot vill minska klyftor i samhället så borde hon börja med att bet skatt till alla jävla bidrag som de vill höja.

Sen kan hon väll tacka nej till höga lönen då hon själv tycker att dom som tjänar mycket ska betala mycket

Rimmar dåligt med partiets filosofi.
  • Carnitas
    Anonym (T) skrev 2014-10-04 14:13:56 följande:
    Bidrag? Inte många moderater som vill höja bidrag hit o dit.
    Men detta kallas lön va?
    Om lilla Margot vill minska klyftor i samhället så borde hon börja med att bet skatt till alla jävla bidrag som de vill höja.
    Sen kan hon väll tacka nej till höga lönen då hon själv tycker att dom som tjänar mycket ska betala mycket
    Rimmar dåligt med partiets filosofi.
    Haha, du är helt blockerad.
    Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Anonym (T)

Säg mig hur ska ni få ekonomin att gå ihop?

• Anonym (T)
    Carnitas skrev 2014-10-04 14:27:34 följande:

Haha, du är helt blockerad.

Nej jag är bara trött på sosse tänket.

Se så bra det blev det här.

Ingen vet varken bu eller bä.

De är ju inte ens överens i partiet.

Jäkla dröm budget hur har dom tänkt få fram pengarna?
  • Anonym (T)

Löfven har varken idéer eller pengar

Tagit ifrån Expressen.

Räcker med att titta på tv o läsa tidningar. Dom verkar inte direkt stabila.

• Carnitas
    Anonym (T) skrev 2014-10-04 14:39:07 följande:
    Nej jag är bara trött på sosse tänket.
    Se så bra det blev det här.
    Ingen vet varken bu eller bä.
    De är ju inte ens överens i partiet.
    Jäkla dröm budget hur har dom tänkt få fram pengarna?

Du är rolig, kanske du ska montera av dina skygglappar.
    Och ja du är totalt blockerad.
    Får en mycket stark känsla av dig, att du alltid tycker politiskt tvärtom mot en sosse.
    Utan den minsta eftertanke, då det är viktigare att vara tvärtemot än tänka själv.
    Om det är en sund bra politik eller inte.
    Hur kan man bli så indoktrinerad?
    Och sparka på såna som ligger, hur kan med gott samvete sova på nätterna när man är så empatibefriad?

• Carnitas
    Anonym (T) skrev 2014-10-04 14:44:32 följande:
    Löfven har varken idéer eller pengar

Tagit ifrån Expressen.
    Räcker med att titta på tv o läsa tidningar. Dom verkar inte direkt stabila.

LoL, det är illa ställt med dig.
    Börjar fundera på om du driver med mig nu, då du börjar bli bisarr.

• Anonym (T)

Då har vi en sak gemensamt allt det du kallar mig o tycker om det jag skrivit vänder jag emot dig!

Exakt dom orden tycker jag om det du skrivit.

Jag sparkar inte på någon som ligger. Däremot vill jag inte bekosta den som låtsas ligga.

Ett samhälle med bidrag.

Hur fan kan man tycka att a-kassan ska ge lika mycket som en del tjänar i månaden som heltidslön.

Alla dessa bidrag hit o dit.

Tvinga nästan myndiga att gå på gymnasiet tvinga pappan och mamman till val om vem som ska vara hemma med barn.

Tvång leder sällan till något bra.

Sen den ostabila statsminister vi nu fått...

Räcker med att titta på tv o läsa tidning för att fatta var detta ska leda.

Vart fasiken ska dom få alla pengar ifrån till denna drömbudget.

• Anonym (T)
    Carnitas skrev 2014-10-04 14:49:04 följande:

LoL, det är illa ställt med dig.

Börjar fundera på om du driver med mig nu, då du börjar bli bisarr.

Bisarr???läs media!!!

Är allt som står taget ur luften?

Det verkar ju vara du som har noll koll på vad som skrivs o sägs.
Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!