• Anonym (Ilska)

Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!

JAG blir förbannat galen! Vad är det med er socialälskare som förstört vårt vackra land och röstar på rött?!?!? Moderaterna har klarat en oerhörd svår ekonomisk kris nästan bäst i Europa, vår skatt har sjunkit och vi hederliga arbetare MÅR BRA AV DET!!!!!! Fattar ni inte att ni sjuka och övriga som verkligen är i behov av bidrag SKULLE FÅ era bidrag med större säkerhet sakta men säkert när mina moderater skulle tvinga ut alla bidragsfuskare osv ut i arbetslivet. Mer skatt skulle bli resultatet och lättare att finansera er som verkligen är i behov!!! Människan SKA arbeta om hon kan. Vi är skapta för det. Människan har jobbat sedan historian började. Men idag sla minsann alla trygga sog med bidrag osv. OHHHH JAG KAN INTE ENS UTTRYCKA MIN FRUSTRATION!!!!! Kag bryr mig inte om SD eller nått jävla parti. Jag fattar inte VARFÖR folk inte röstade fram moderaterna.... Oh sånna stunder önskar jag att Fredrik var vår diktator.

• Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!
  • Anonym (Hanna)
    Carnitas skrev 2014-09-18 14:26:57 följande:
    Är tvungen att återupprepa min fråga, då jag fann INGET som svarade på detta.

Vad har jag för åsikter om finansministern?
    Ditt svar kommer bli mycket intressant.
    Vad ligger din intelligensnivå på egentligen? Om du inte förstår vad jag har skrivit så är det inte mitt problem, du verkar uppenbarligen ha svåra problem med läsförståelse. Du har ingen i närheten som kan hjälpa dig att tolka vad jag skrev??

Men man kan inte begära så mycket från en person som inte ens har koll på när det var val i Sverige.
  • Anonym (Hanna)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-18 15:02:56 följande:
    Eh, nej. Till och med många vänsterröstare har insett att när det kommer till ekonomisk politik är det M som är bäst. Så det är snarare du som är ute och cyklar.
    Tummen upp!
  • Anonym (Hanna)
    Carnitas skrev 2014-09-18 14:26:57 följande:
    Är tvungen att återupprepa min fråga, då jag fann INGET som svarade på detta.

Ditt svar kommer bli mycket intressant.
    Du verkar ju inte ha speciellt stor koll på ekonomi i alla fall, eftersom du tror att en sosse-regering hade klarat ekonomin lika bra som alliansen. Att döma av din ton och aggressivitet i dina inlägg, tolkar jag det som att du inte tycker om Anders Borg.
  • Carnitas
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-18 15:02:56 följande:
    Eh, nej. Till och med många vänsterröstare har insett att när det kommer till ekonomisk politik är det M som är bäst. Så det är snarare du som är ute och cyklar.
    Vad är det jag är ute och cyklar om?
    Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 15:54:29 följande:
    Vad ligger din intelligensnivå på egentligen? Om du inte förstår vad jag har skrivit så är det inte mitt problem, du verkar uppenbarligen ha svåra problem med läsförståelse. Du har ingen i närheten som kan hjälpa dig att tolka vad jag skrev??

Men man kan inte begära så mycket från en person som inte ens har koll på när det var val i Sverige.

Min fråga kvarstår och är fortfarande obesvarad.

Gudasänd är djävulen, i förklädnad av vara en troende, som påstår han sprider guds budskap.(!!! OBS akta er OBS !!!)
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 15:59:14 följande:
    Du verkar ju inte ha speciellt stor koll på ekonomi i alla fall, eftersom du tror att en sosse-regering hade klarat ekonomin lika bra som alliansen. Att döma av din ton och aggressivitet i dina inlägg, tolkar jag det som att du inte tycker om Anders Borg.

Ser du citerar detta inlägg igen, där jag frågar dig denna fråga = "Vad har jag för åsikter om finansministern?".

Och lägga orden i min mun, kommer du ingenstans med.
    Då det är dina ord och inte mina.
    En viss aggressivitet uppkommer, när man blir citerad och att i det citerade finns en fråga som inte besvaras.

• Anonym (Hanna)
    Carnitas skrev 2014-09-18 16:02:28 följande:
    Vad är det jag är ute och cyklar om?
    Det du är ute och cyklar om är ganska mycket. Du påstår att Borg inte hade något med Moderaternas framgång att göra, att man inte röstade på M för Borg fanns där. Det är precis som att säga att de som röstade på sossarna röstade för att de hade förtroende för jultomten och INTE för Löfven.

Är du så okunnig att du tror att ledarna inom partierna inte har något att göra med partiets framgång, så känns det inte som att det är värt att diskutera något med dig.

• Anonym (Ha ha)
    Carnitas skrev 2014-09-18 12:54:23 följande:

Det är bara för högern att samarbeta med SD, så har man en höger regering igen.
    Vad hindrar er?

Så gnäll inte Skål

Vilka vill ni samarbeta med då?

Uj nu blev visst Annie L poppis
  • Carnitas
    Anonym (Hanna) skrev 2014-09-18 16:07:58 följande:
    Det du är ute och cyklar om är ganska mycket. Du påstår att Borg inte hade något med Moderaternas framgång att göra, att man inte röstade på M för Borg fanns där. Det är precis som att säga att de som röstade på sossarna röstade för att de hade förtroende för jultomten och INTE för Löfven.

Är du så okunnig att du tror att ledarna inom partierna inte har något att göra med partiets framgång, så känns det inte som att det är värt att diskutera något med dig.

Absolut inget inför första perioden och begränsat i andra.
    Då Reinfeldt tar så stor plats, så är det få som känner att de röstar på M för Borg.

Märker att du vägrade svara på om vilka åsikter om Borg var.
    Svaret är att jag inte ens ventilerat åsikter om Borg.
    Därför jag såg framemot svaret så mycket, men du insåg att du förhastade dig.
    Istället för säga det blev fel, så valde "va, jag har inte gjort nått fel" mycket roande för mig :D

Det är knappast okunnighet, att inse att Reinfeldt är den som ger M röster.
    Borgs betydelse är marginell, mot Reinfeldts betydelse.

• Carnitas
    Anonym (Ha ha) skrev 2014-09-18 16:21:04 följande:
    Vilka vill ni samarbeta med då?
    Uj nu blev visst Annie L poppis

Vilka är "ni"?

Men att S har samarbetat med C, är inget nytt.
    Varför är det så förvånande för dig?
    Har man inte egen majoritet, så måste man söka så man kan få ihop en majoritet.
    Vilket resulterar i sämre politik för Sverige, då ingen får som dom vill.

Svar på tråden Är folk DUMMA I HUVET?!?!?!?!?? Hur kan ni inte rösta på moderaterna????!!!