• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Alex92
    Frallanz skrev 2014-10-12 16:49:41 följande:

Tack ska ni ha!

Jag kan inte förstå det än... Inga som helst tecken på grav, mer än lite svagt ömmande bröstvårtor och trötthet.

Oh - Grattis! Detta ger mig hopp då jag har samma symtom som du! Har du testat nått tidigare? :)
  • Frallanz
    Alex92 skrev 2014-10-12 19:49:15 följande:
    Oh - Grattis! Detta ger mig hopp då jag har samma symtom som du! Har du testat nått tidigare? :)

Så länge käringen röd håller sig ur åsynen så finns där hopp :)
    Nej, har inte testat tidigare. Detta var mitt första test, jag höll mig till BiM, helt otroligt nog... Håller tummarna för att du plussar! 

Tusen tack för alla fina kommentarer och gratulationer! :)
    Jag håller tummarna hårt och hoppas åt er andra att ni snart plussar också!
    Har inte förstått det än, men antar att det är helt naturligt... 
     Styrkekramar till er ALLA och nu jäklar plussar ni andra snart också, HEJA tjejer! 

• moasam
    Frallanz skrev 2014-10-12 20:42:18 följande:

Så länge käringen röd håller sig ur åsynen så finns där hopp :)
    Nej, har inte testat tidigare. Detta var mitt första test, jag höll mig till BiM, helt otroligt nog... Håller tummarna för att du plussar! 

Tusen tack för alla fina kommentarer och gratulationer! :)
    Jag håller tummarna hårt och hoppas åt er andra att ni snart plussar också!
    Har inte förstått det än, men antar att det är helt naturligt... 
     Styrkekramar till er ALLA och nu jäklar plussar ni andra snart också, HEJA tjejer! 

Grattis!!:)
  • Frallanz

Tack tjejer!

Hur går det för er andra med bim och för er andra som inväntar äl eller haft äl?

Berätta!! Vill plussa tillsammans!

• louise1992

Hej!

Jag och min sambo planerar vårt första barn, har BIM den 18/10 (om man räknar på en menscykel på 28 dagar). Jag har några symptom, kanske inbillar jag mig, kanske inte, men jag har varit illamående fram och tillbaka och haft molande värk i "mensmagen" i lite mer än en vecka och känt som stötar eller stickningar i magen. Fick även en enorm smärta i ländryggen förr-förra helgen som fortfarande hänger kvar. Sen TROR jag att jag fick bruna flytningar idag. Det känns som att jag är gravid men jag vågar inte hoppas. Tänker köpa ett test den 21 om inte mensen kommit, ifall att min menscykel är längre än 28 dagar.

• LovelyD

Hej!

Nu inväntar vi också BIM, 18/10. Mådde illa igår eftermiddag, och har haft konstig känsla runt magen... Har köpt ett test. Ska försöka hålla mig till helgen innan jag testar :) Det ska bli så spännande... Hoppas hoppas!!

• blackpeach

Inväntar bim 20/10. För tidigt för att känningar än tror jag. Men är trött. Ska testa på fredag för då ska jag på fest. Ska se om jag kan ta ett glas champagne eller om jag ska ha urinvägsifektion. Ska såklart inte dricka mycket.

• Frallanz

Då har ni BiM runt samma tid, spännande! :) hoppas alla 3 får varsitt plus!

Jag testade mig en gång, och det var på BiM dagen. Sen har jag inte gjort fler tester.

Hade inga symtom mer än att jag var och är sjukligt trött hela tiden, samt att jag hade liiite ömma bröstvårtor om man klämde på dem. Utöver det så hade jag inga direkta tecken på att jag var gravid. Men eftersom mensen inte kom på morgonen som den brukar så testade jag mig på eftermiddagen efter att jag sovit, och där blev två streck.

Så man behöver inte ha symtom för att vara gravid :) Lycka till, håller tummarna för er!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!