• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • FiiaN
    moasam skrev 2014-10-09 17:18:09 följande:

Idag började min mens. En vecka innan BIM:(

Det va samma för mig :(
  • PillanJ

Jag började också testa tidigare första cykeln. Blir nog bra! Lycka till!

emzerus skrev 2014-10-09 16:55:26 följande:

Fick hem stickorna igår o i pappret som var med så stod mkt info. Jag börjar testa på dag 9 tror jag för att vara säker o köper fler stickor ifall att. Känner att jag vill testa denna cykel för att få mera hum om när ÄL är...

Usch allt känns så jobbigt idag känner jag! Jag vet att det kan ta lite tid o vi har inte ens försökt mer än 1 månad men det känns ändå surt när mensen kom ihelgen :)

• Frallanz

Hej allihopa!

Hur går det för er allesammans?

Imorse har jag vaknat 3 ggr av en mensvärk från helvetet :/ men såfort jag rest mig upp så har det avtagit. Nu ligger jag i sängen än, men med svag molvärk bara. Mensen kommer nog imorgon.. Men känns så konstigt att den avtar såfort jag står upp.

Jaja, får väl se om den dyker upp eller om kroppen leker med mig. Bröstvårtorna är ömma än om man tar på dom, lika ömma som de varit sen bim-11.

Kram på er allihopa!

• emzerus
    Frallanz skrev 2014-10-11 09:12:08 följande:

Hej allihopa!

Hur går det för er allesammans?

Imorse har jag vaknat 3 ggr av en mensvärk från helvetet :/ men såfort jag rest mig upp så har det avtagit. Nu ligger jag i sängen än, men med svag molvärk bara. Mensen kommer nog imorgon.. Men känns så konstigt att den avtar såfort jag står upp.

Jaja, får väl se om den dyker upp eller om kroppen leker med mig. Bröstvårtorna är ömma än om man tar på dom, lika ömma som de varit sen bim-11.

Kram på er allihopa!

Hoppas verkligen att det inte är mensen som är på G utan nåt annat :) Håller tummarna för dig!

Jag har precis haft min mens igen, en vecka för tidigt så from imorgon ska jag börja med ÄLstickor för att se när ÄL är o försöka igen denna månad o hoppas på bättre resultat :)

• Frallanz
    emzerus skrev 2014-10-11 10:50:03 följande:
    Hoppas verkligen att det inte är mensen som är på G utan nåt annat :) Håller tummarna för dig!

Jag har precis haft min mens igen, en vecka för tidigt så from imorgon ska jag börja med ÄLstickor för att se när ÄL är o försöka igen denna månad o hoppas på bättre resultat :)

Vad skönt att mensen är över för dig, så att ni kan påbörja tillverkningen igen :)

Jag har funderat på ÄL stickor, bara för att se om min ÄL kommer när jag har värken jag brukar ha. Men det verkar så krångligt :/

Hoppas det tar sig för dig denna gång! :)
  • Aila

Nu är tiden bokad till en fertilitetsutredning, tisdag nästa vecka får vi svart på vitt vilka chanser vi har.. Håll tummarna för oss!

• Frallanz
    Aila skrev 2014-10-11 23:07:08 följande:

Nu är tiden bokad till en fertilitetsutredning, tisdag nästa vecka får vi svart på vitt vilka chanser vi har.. Håll tummarna för oss!

Åh vad bra att ni fått en tid! Håller tummarna stenhårt, och håll oss uppdaterade om hur det går!

Styrkekramar!
  • Frallanz

BiM dagen är kommen. Ingen mens nu på morgonen som jag brukar få, känner heller inte av den. Men dagen är ju verkligen inte slut än på långa vägar, så bara för det så tänker den komma mot kvällen bara för att retas.

Va tycker ni, ska jag vänta eller testa nu på dagen?

• Frallanz

Det enda jag upptäckt är lotionflytningar.. (Sorry för infon!).

Flytningarna är som hudlotion liksom. Någon annan som känner igen det vid BiM eller så?

• MissMs

BIM +10 idag! Fortfarande negativt på stickan, vilket är sååå frustrerande!

Vill bara veta nu!!

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!