Ztarduzt skrev 2015-03-16 05:55:09 följande:
1 dags "riklig" mens där det behövdes 1,5 tampong och inne på andra dagen där det totalt behövs 1 trosskydd på hela dagen..
Jag har använt det ja, detta var första cykeln med utslag öht. Tycker inte tempen är så stressande, tempar mer för att bekräfta när äl varit då alla andra appar jag haft visat fel och ägglossningstest alltid varit blankt.. Vi kör även med metoden "varannan dag fram till pos äl-test och då 3 dagar i rad" (eller ja, jag kör på den metoden ;)) vill inte stressa sambon i onödan så säger inte så mycket till honom. Är så drygt med olika lutealfaser hela tiden.. Förstår inte, den borde väl vara lika lång varje månad?!
Okej, jag förstår. Smar att inte berätta så mycket i banorna, det skulle säkert stressa honom ja :)
Ja man tycker den bör vara lika lång, mycket märkligt hur kroppen fungerar ibland :s
Men kanske kan ni kika din sambo också? Säger inte att det är fel nånstans där, men då har ni iaf kollat er båda två och kan arbeta utifrån det, så ni inte kämpar på med hormoner osv och sen kanske det egentligen är spermierna som behöver liten knuff på vägen.
Mycket frustrerande det där med ägglossning, om ändå allt bara kunde fungera genom ett schema ibland, haha.