Inlägg från: Beengaah91 |Visa alla inlägg
  • Beengaah91

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej!
    Kollade runt på lite olika trådar här men ja fastnade för denna :)

Heter Sandra, är 23 blir 24 nu i Mars. Bor i Västra Götaland. Vi har försökt o bli gravida i lite mer än 3 år till o från. Utan något resultat överhuvudtaget. Men som ja känner nu har ja aldrig känt förut... Ont i bröstvårtorna, lite stickningar i magen o lite ont i magen till o från... E tröttare än vanligt o så har ja känt i 4 dagar med idag, sen har ja även ont i undre delen av magen. Vet inte vad de kan beror på... De kan ju typ vara vad som helst... Men om min mens inte kommer inom en vecka så ska ja allt ta ett test. Sen kan ja även tillägga att ja har oregelbunden mens o har alltid haft de också. Så inte så lätt att veta när ja har min ÄL eller när mensen kommer.

• Beengaah91
    Frallanz skrev 2015-03-13 23:30:08 följande:
    Hej Sandra och välkommen! :)

Jag hade stickningar i början av min graviditet, i samband med att jag plussade. Och var sååå trött hela tiden :) så visst kan det vara vad som helst, men det kan ju även vara tecken på bebis så det får vi ju hoppas att det är :) uppdatera gärna hur det går för dig, roligt att få följa alla och stötta/prata med allihopa!

Lycka till, hoppas kärringen röd håller sig borta!
    Aa de får vi verkligen hoppas på att de beror på de :) Jadå jag ska allt försöka uppdatera så gott ja kan :) Aa det känns väldigt roligt o skönt o ha nårra att snacka me :)

Tack så mkt :) Aa ja vill verkligen inte att den där jävla kärringen röd ska komma :P
  • Beengaah91
    Ztarduzt skrev 2015-03-14 09:08:19 följande:

Jag är också född 91! Kul :) och en till rolig fakta (helt onödig egentligen) är att min sambo kommer från Västra Götaland ;)

Har du gjort några undersökningar pga oregelbunden mens?

Aa väldigt roligt att de finns nån här som e i samma ålder som en själv :) Asså vart i Västra Götaland bor han då? :)

Nepp de har ja inte gjort :)
  • Beengaah91
    Ztarduzt skrev 2015-03-14 10:47:51 följande:

Han bor hos mig i Västerbotten nu, men kommer från Trollhättan :)

Okej :) Ja e från Trollhättan från början men bor nu i Falköping, sambons hemtrakter :) Flyttade hit för kärleken ;)
  • Beengaah91
    Ztarduzt skrev 2015-03-14 15:12:33 följande:

Haha, se där ;) tror dock inte du vet vem min sambo är trots att ni båda kommer från Trollhättan, han är 8 år äldre än oss :) vi försöker fara ner en gång per år, är 100 mil enkelväg så inget man gör över en helg. En del av mig vill flytta ner, älskar dialekten, längre sommar och så fint med körsbärsträden! Men har hela släkten här uppe och känns lite halvdant att flytta från dem och dom underbara somrarna med ljus dygnet runt. Lite lagomt kluven!

Hehe ne ja tror nog inte heller att ja vet vem han e :P

Ja vill flytta tebax te Trollhättan men som sagt sambon har fast jobb här så då blir de lite jobbigt :/ Men vi åker hem typ varannan helg te mina föräldrar så de ju skönt iaf :) Haha ja tycker vi låter som ett par bönder som bor ute på vischan :P
  • Beengaah91

Idag har ja inte så ont i bröstvårtorna men hade ont i bröstvårtorna o vårtgården igår men idag känns min mage som ja hat ätit för mkt o lite uppblåst lr som man har vart förstoppad... Men ja kanske ska ta ett test imorgon men ja vet nog redan svaret :( Det kommer vara negativt :( Känner de på mig :(

• Beengaah91
    Frallanz skrev 2015-03-15 13:48:01 följande:

Sådär kände jag mig i början, väldigt uppblåst och en förstoppad känsla, höll i sig från v5 fram till v8. Håller tummarna för dig! :)

Fortsätt uppdatera om hur det går för er :)

Ja hade sex den 7e denna månad sist o så började ja få dom där "symtomen" som ja har berättat om... Hade sex igår oxå o nu har en liten molande värk i nedre delen av magen... Visst ja kanske inbillar mig att de e nåt... Men ja ska nog ta ett test imorgon så får vi se va de visar... Sen om mensen inte kommer denna månaden får ja la ta ett test igen... Men ja oroar mig som alltid när ja har tagit ett test o känner på mig att de kan bli negativt... O vrf skulle de bli ett positivt resultat nu egentligen...? Men men vi får se imorgon va de visar... Ja uppdaterar imorgon o vilket fall som helst :)
  • Beengaah91

Fick lite rosa/rött på pappret igår men tänkte ändå försöka ta ett test idag, tog på mig en binda o de kom lite blod där o tänkte "Amen då kan ja ju testa idag" så ja satte mig på toa o skulle precis kissa i en behållare när ja inser att de kommer mkt blod som mens o de lukta som mens oxå... Så aa SATKÄRRINGEN kom nu :( Faan :( Får se hur länge den håller i sig :/

• Beengaah91

Nu kommer de mer blod så ja mensen e här :( Jävla skit :( Men två av mina kompisar säger att man kan vara gravid fast man blöder rikligt men vettefan asså...

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!