Ztarduzt skrev 2015-03-11 11:06:27 följande:
Ja det var lite weird men gick ju till sig iaf :) och jag hoppas det inte påverkar senare ;p jag kommer vägra ligga på rygg, tycker det är sjukt obehagligt redan nu och med en 4 kilos unge dessutom skulle aldrig gå. Ursch för ryggläge ;)
Haha, jag är inte så testig av mig, och tempen är så skönt att hålla koll på då man ser att ägglossning verkigen varit och får indikation att mensen är på väg så man slipper lägga ner pengar på test. Förstår inte dom som testar från äl+8 fram till bim. Skulle bli galen! :o vi får se när jag testar, kommer inte mensen och tempen inte sjunker mer så kan jag testa, men sjunker tempen mer så känns det ovärt :) har inga känningar på något alls utom trötthet och frusen.. Lite illamående pga hunger kan se :p har värk i livmodern men det kan ju betyda vad som helst >.
Det ska göra ondare att föda på rygg sägs det, många av mina väninnor födde i doggystyle pga tynglagen hjälpte till mer o så :) man får helt enkelt se, man kan ju aldrig veta hur ens förlossning blir.
Nä gud nej, jag skulle bli stressad av att testa hela tiden. Jag gjorde ett enda test, och det var på bim dagen då mensen inte kom på morgonen som den alltid gjort annars.
Nu hade inte jag några tankar om att jag var gravid då heller, jag hade inte de symtomen tyckte jag. Hade molvärk, ömma bröstvårtor och var trött. Precis som varje gång innan min mens, enda som fick mig att fundera var min enorma trötthet som kom i samband med bimdagen. Utöver det och utebliven mens den morgonen så skulle jag aldrig tro att jag var gravid just då faktiskt :) enda jag haft hittills är uppblåst mage, växande mage, sparkar och nu foglossning, annars inga symtom på graviditet alls, haha. Så man vet aldrig :)