• Minyalaloba

Mammor i maj 2015

Vi kan väl följas åt på resan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 07:21
    Jag är helt nyplusad men väldigt lycklig. Hoppas bara att det går bra hela vägen! Vi har försökt få nummer 2 i 1.5 år och skulle precis påbörja IVF när det äntligen hände. Jag håller tydligen på att få slut på ägg fast jag bara är 34 så att det lyckades var helt galet, otroligt, fantastiskt! Vi har en härlig 3-åring som har pratat om syskon en tid nu så han blir nog glad när vi väl berättar ????.
    Vi bor i Floda utanför Göteborg och brukar vara på östkusten på somrarna.

Vi kan väl följas åt på denna spännande resa!

• Svar på tråden Mammor i maj 2015
  • zorina

Hej! Jo här går de fint iaf :). Va på ett nytt ultraljud och allt såg bra ut

Visade sig va en liten kille :).. så nu blir de till att köpa nya grejer :)

• Palle76

Spännande, visst är det härligt att veta vad som gömmer sig där inne :) Har ni känt mycket aktivitet än? Min är inte still nåt alls haha Har bestämt vagn nu med så kollar förbrilt haha

• Nippertippan

Har knappt skrivit här utan mest läst. Vi är beräknade till den 13 maj med andra barnet. Ska göra ett andra ultraljud v 5 mest för att kolla flöden då jag fick svår havandeskapsförgiftning och födde han i v31.

Jag är sjukskriven 50% i nuläget för foglossning men knappt jag klarar det. Har jätte mycket sammandragningar på jobbet. Jobbar på en intensivvårdsavdelning så jag kan inte bara gå och vila heller.

• zorina

Hej nippertippan :). Ja det är ett helvete den där havandeskap förgiftningen. Va har dom sagt till dej nu? Att det är större el.mindre risk att få det igen? Ja e jätte ofta hos läkare nu och eftersom det aldrig är samma läkare så frågar jag det varje gång... får olika.svar hela tiden! V 5 skrev du?

Spännande med 3 d ultraljud.. ja glömde fråga om det Palle.... va ska du ha för barn vagn då? Själv har jag en rejäl emmaljunga med rejäla hjul som tar sig frqm på skogsvägar osv :)... den e klumpig.och ful men de bästa som finns! Nu sitter jag och kollar ny bil :)

• Palle76

Blir en teutonia cosmo tror jag, ska lägga handpeningen i morgon :) Sen ska jag försöka mig upp till gekås o skaffa massa medan jag kan o orkar gå ;)

• zorina

A dom e fina men för min del opraktiskt.. räcker att dom grusar asfalten så är de svårt att ta sej fram :(.. ja gekås blir de snart för mig med.... usch hatar den affären men bra och billiga barn saker :)

• Palle76

Ja ska man köpa på sig tjänar man nog lite iaf :) När tänkte du dig dit? Ja jag hoppas vagnen blir bra

• zorina

Hmm tror de va första veckan i februari om ja inte minns fel :)

Svar på tråden Mammor i maj 2015