• Minyalaloba

Mammor i maj 2015

Vi kan väl följas åt på resan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 07:21
    Jag är helt nyplusad men väldigt lycklig. Hoppas bara att det går bra hela vägen! Vi har försökt få nummer 2 i 1.5 år och skulle precis påbörja IVF när det äntligen hände. Jag håller tydligen på att få slut på ägg fast jag bara är 34 så att det lyckades var helt galet, otroligt, fantastiskt! Vi har en härlig 3-åring som har pratat om syskon en tid nu så han blir nog glad när vi väl berättar ????.
    Vi bor i Floda utanför Göteborg och brukar vara på östkusten på somrarna.

Vi kan väl följas åt på denna spännande resa!

• Svar på tråden Mammor i maj 2015
  • Palle76

Härligt o höra allt va bra :) Själv ligger jag med skadade revben, antagligen sparkar hon på de mycket, men bara allt är bra med henne så är det värt det hur ont det än gör :) Tyvärr blir det ju inga fler ul nu så får nöja mig att höra hjärtat slå hos mvc bara Lycka till håller tummarna för dig..... O alla andra

• zorina
    Palle76 skrev 2015-03-04 17:01:50 följande:

Härligt o höra allt va bra :) Själv ligger jag med skadade revben, antagligen sparkar hon på de mycket, men bara allt är bra med henne så är det värt det hur ont det än gör :) Tyvärr blir det ju inga fler ul nu så får nöja mig att höra hjärtat slå hos mvc bara Lycka till håller tummarna för dig..... O alla andra

A mitt blodtryck ökat nu dag för dag... Vill inte!!!.. Så funderar på att börja förbereda lite här hemma och ha en sjukhus väska redo... Svårt det här!
  • Nippertippan

Samma här zorina.

Stiger hela tiden. Ligger nu på 140/85. Mycket symptom från huvudet och ögonen men än så länge ingen protein. Funderar på samma saker som du med att packa. På onsdag är jag i 30+6 och blev då i lagd med den stora :(

• zorina
    Nippertippan skrev 2015-03-09 10:59:14 följande:

Samma här zorina.

Stiger hela tiden. Ligger nu på 140/85. Mycket symptom från huvudet och ögonen men än så länge ingen protein. Funderar på samma saker som du med att packa. På onsdag är jag i 30+6 och blev då i lagd med den stora :(

A det verkar som allt hänger på det där proteinet! Förra gången hade ja bara 125/65 när dom la in mig. Men då va blodprover katastrof och protein. Ja ska till bm på onsdag och har de höjt sig då packar ja nog en liten väska.. De kan ju gå snabbt om man blir sämre! Hoppas ditt blodtryck stannar nu då... E i vecka 30+0 idag så några v till vill ja va hemma!
  • Nippertippan

Jag ska dit imorgon på kontroll igen. Beroende på vad trycket är går jag en eller två ggr i veckan nu.

Hon sa till mig att mycket är proteinet men har du ett undertryck på 95 och mycket symptom blir du inlagd ändå. Men övertrycket bryr dom sig inte mycket om trots att även där är en gräns.

Idag mår jag skit så jag tror trycket stigit ytterligare.

• zorina
    Nippertippan skrev 2015-03-09 13:50:50 följande:

Jag ska dit imorgon på kontroll igen. Beroende på vad trycket är går jag en eller två ggr i veckan nu.

Hon sa till mig att mycket är proteinet men har du ett undertryck på 95 och mycket symptom blir du inlagd ändå. Men övertrycket bryr dom sig inte mycket om trots att även där är en gräns.

A okej. De är intressant att höra vad alla olika bm säger.. Hoppas de går bra för dig imorgon då! Har du mkt huvudvärk eller? Förra gången märkte ja inte va ngt alls själv.. Ja kännde mig helt frisk..
  • zorina
    Nippertippan skrev 2015-03-09 13:50:50 följande:

Hur gick det för dig idag?
  • zorina
    Palle76 skrev 2015-03-09 17:46:03 följande:

Jobbigt tjejer, håller tummarna det går bra för er.

Tack :) ska allt gå bra de är bara att härda ut sista tiden nu!
  • Palle76

Ja nu börjar det närma sig, o allt glömt den sekunden bebis kommer ut o är värd allt :)

Svar på tråden Mammor i maj 2015