• Minyalaloba

Mammor i maj 2015

Vi kan väl följas åt på resan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 07:21
    Jag är helt nyplusad men väldigt lycklig. Hoppas bara att det går bra hela vägen! Vi har försökt få nummer 2 i 1.5 år och skulle precis påbörja IVF när det äntligen hände. Jag håller tydligen på att få slut på ägg fast jag bara är 34 så att det lyckades var helt galet, otroligt, fantastiskt! Vi har en härlig 3-åring som har pratat om syskon en tid nu så han blir nog glad när vi väl berättar ????.
    Vi bor i Floda utanför Göteborg och brukar vara på östkusten på somrarna.

Vi kan väl följas åt på denna spännande resa!

• Svar på tråden Mammor i maj 2015
  • zorina
    Palle76 skrev 2015-04-03 15:48:55 följande:

Glad påsk på er alla och era magar :)

Glad påsk i efterskott :). Tösen fyllde 3 så varit fullt upp med kalas hela påsken... :)
  • zorina
    Palle76 skrev 2015-04-11 15:56:51 följande:

Hur mår ni alla nu så här dessa sista veckorna?

Mår bra förutom att jag e såååå trött och har som en brännande känsla mellan benen typ i ljumskarna... Gick aldrig så här långt med min förra innan dom satte igång mej så vet ju inte vad alla krämpor e riktigt ha ha... Men inatt va första natten ja sov en hel natt utan att behöva kissa.. Helt underbart men vet inte varför de blev så helt plötsligt:). Hur mår du då?
  • Palle76

Har den värsta illamående nu, konstigt nog. Haft hela tiden men nu är den så illa så jag ligger o trött :) Lillan trycker neråt o känner lite förvärkar men nu är det bara 5v kvar :) Ska se till o få ork att fixa sovrummet med allt i v när sonen är på dagis

• zorina
    Palle76 skrev 2015-04-12 14:31:35 följande:

Har den värsta illamående nu, konstigt nog. Haft hela tiden men nu är den så illa så jag ligger o trött :) Lillan trycker neråt o känner lite förvärkar men nu är det bara 5v kvar :) Ska se till o få ork att fixa sovrummet med allt i v när sonen är på dagis

Ja illamående är inte kul. Har det ibland nu men blir ttre när jag vilar. Kroppen gör kanske allt för att man ska vila känns de som. Imorgon har jag 4 v kvar så måste nog oxå börja leta upp och hämta saker man lånat ut . blir jobbigt om man ska vänta med allt till sista sekunden :)
  • Palle76

Kanske en lite konstig fråga :) men hur gör ni med rakning där nere nu? Kommer varken åt eller ser nåt ;)

• zorina
    Palle76 skrev 2015-04-13 22:48:40 följande:

Kanske en lite konstig fråga :) men hur gör ni med rakning där nere nu? Kommer varken åt eller ser nåt ;)

Ha ha skön fråga :).. Ja har prövat nå själv men de går inte . min kille har hjälpt mig ngn gång.. Men nu e jag så svullen sär nere så han vägrar grjae med hyveln där så nu får ja helt enkelt vara hårig ett tag..

Lite skönt att slippa bry sig faktiskt men de kliar ju så när de växer ut :)
  • Palle76

Haha ja det är ju det med kliet :) har ingen att be om hjälp o magen e så stor o vart det länge ;) Det får la växa lite till :)

• zorina
    Palle76 skrev 2015-04-14 08:38:04 följande:

Haha ja det är ju det med kliet :) har ingen att be om hjälp o magen e så stor o vart det länge ;) Det får la växa lite till :)

Ja för tusan låt de växa!!
Svar på tråden Mammor i maj 2015