• Minyalaloba

Mammor i maj 2015

Vi kan väl följas åt på resan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-06 07:21
    Jag är helt nyplusad men väldigt lycklig. Hoppas bara att det går bra hela vägen! Vi har försökt få nummer 2 i 1.5 år och skulle precis påbörja IVF när det äntligen hände. Jag håller tydligen på att få slut på ägg fast jag bara är 34 så att det lyckades var helt galet, otroligt, fantastiskt! Vi har en härlig 3-åring som har pratat om syskon en tid nu så han blir nog glad när vi väl berättar ????.
    Vi bor i Floda utanför Göteborg och brukar vara på östkusten på somrarna.

Vi kan väl följas åt på denna spännande resa!

• Svar på tråden Mammor i maj 2015
  • Palle76

Jag hade bara lustgas, iofs gick allt snabbt men den smärtan glömmer man så fort man har den lille på magen, såååååååååååå värt allt :)

• Palle76

Gjorde ul i måndags och allt såg kanon ut :) enda tråkig är att det inte blir fler nu ;) Någon som funderat på att göra 3d ul?

• zorina

Skönt! Va e det för skillnad på 3d då? Ja ska ju göra ganska många så man kan ju fråga om man får det då .. e det som på film att ungen hamnar utanför bilden då blir det ju läskigt :)

• Palle76

Gjorde ul i måndags och allt såg kanon ut :) enda tråkig är att det inte blir fler nu ;) Någon som funderat på att göra 3d ul?

• Palle76

Det blir mer verklighets riktigt eller vad man ska säga :) Man ser bebisen nästan som den ser ut

• Hallondricka

Hej! Hoppas jag kan hoppa in här :) Väntar första barnet, är 26 år och min man är 33. Har haft några missfall innan så kan fortfarande inte förstå att detta faktiskt händer! Bf var satt till 13 maj vid första vul i ca v 13 men nu 11dec på RUL beräknades jag till 16+5 så bf är runt 22 maj kommer inte ihåg exakt. Lite oroande att bebisen där inne låg lite efter, men allt annat såg väldigt bra ut. Ska få göra ett ultraljud till om en månad för att se att den har växt till sig lite. Vet inte om jag oroar mig extra för att det aldrig gått vägen innan...

• zorina

Hoppas ni alla har haft en riktigt god jul.

A okej ja ska nog fråga om 3d det kan ju va kul att testa ngt nytt :). Kollade ni vilket kön?

Hej hallondricka :). man oroar sig alltid men ja brukar tänka som så att det är bättre att få missfall när ngt är fel än att de blir ngt fel i nionde mån... sen kommer säkert du precis som jag få göra massa extra ul... dom har oftast väldigt stor koll på gravida så du ska inte oroa dig för mkt!

• Palle76

Måste kolla barnvakt för sonen så blir det nog 3d ul :) Ja oroar sig görs hela vägen o lite till :) men det kommer gå kanon för alla här God fortsättning och gott nytt på er alla

• zorina

Hur funkar det om man inte ska göra fler ul? Får man betala det själv då?

• Palle76

Vissa går med på det om man ber om det, hör med din barnmorska :) Vill önska alla ett gott nytt år, nästa år är vårt ;)

Svar på tråden Mammor i maj 2015