BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Jag är i v 3+6. Inga symtom, mår som vanligt. Har bim idag och bruna flytningar. Plussade för några dagar sedan. Behöver jag vara orolig för flytningarna? ????
Stort grattis! ????
Hejsan! hoppar in här!
BIM imorgon och BF 4 maj ca. Gick in i vecka 5 idag! Plussade 4 dagar innan beräknad mens!
hade precis påbörjat utredning om barnlöshet och skulle starta min första kur med pergotime nu efter denna mensen! Det räckte alltså förmodligen med en spolning :)
Hejsan! hoppar in här!
BIM imorgon och BF 4 maj ca. Gick in i vecka 5 idag! Plussade 4 dagar innan beräknad mens!
hade precis påbörjat utredning om barnlöshet och skulle starta min första kur med pergotime nu efter denna mensen! Det räckte alltså förmodligen med en spolning :)
Hejsan! hoppar in här!
Har bokat in VUL om 2v. Hoppas allt kommer se bra ut då och att hjärtljuden hörs då. Man är ju lite nervös!
Har bokat in VUL om 2v. Hoppas allt kommer se bra ut då och att hjärtljuden hörs då. Man är ju lite nervös!
Åh jag undrar också om VUL
Jag ringde MVC igår och fick tid den 2 oktober :-/ huuur ska jag kunna vänta så länge?? :'-)
Är i vecka 4+3 idag ju
Jag är i v. 4+0 idag och fick idag en inskrivningstid den 16e September. Är då i v. 7+0
Det känns som en evighet dit!
Undrar lite över hur ni kommer göra med avslöjandet av er graviditet?
Jag tycker egentligen inte att det gör något ifall de närmsta vet tidigt, jag kommer ändå att berätta ifall jag skulle få mf, ändå tar det emot. Hade velat känna mig lite mer säker på att detta kommer gå bra.
Hur tänker ni?
Varför ska du göra VUL? Jag funderar på att göra det i V8 privat.
Åh jag undrar också om VUL
Jag ringde MVC igår och fick tid den 2 oktober :-/ huuur ska jag kunna vänta så länge?? :'-)
Är i vecka 4+3 idag ju
Varför ska du göra VUL? Jag funderar på att göra det i V8 privat.
Jag är i v. 4+0 idag och fick idag en inskrivningstid den 16e September. Är då i v. 7+0
Det känns som en evighet dit!
Undrar lite över hur ni kommer göra med avslöjandet av er graviditet?
Jag tycker egentligen inte att det gör något ifall de närmsta vet tidigt, jag kommer ändå att berätta ifall jag skulle få mf, ändå tar det emot. Hade velat känna mig lite mer säker på att detta kommer gå bra.
Hur tänker ni?
Vi fick inskrivningstid 18e september och ska då också göra UL. Så tills dess är det bara att vänta och hoppas liten stannar där inne
Mina 3-4 närmsta vänner vet/kommer snart få veta om graviditeten. De visste med första barnet och vid missfallet. Stödet kan va skönt att ha om det går åt helvete och går allt bra är det lika gott att de vet så man kan tycka synd om sig själv när man mår som sämst. För mig var det så skönt att de visste
Tror även vi tidigt kommer berätta för våra föräldrar om jag blir dålig eftersom vi nog så kommer önska en hel del hjälp från dem med vår tvååring