• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Tjejjen89

Plussade idag och ska nog få i början på maj om allt går som de ska :) de blir barn nr 2

• niiina

Ett stort grattis till alla nytillkomna!  Och välkomna hit. Vi börjar bli ett par stycken nu

• aalexxandra92
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-26 19:21:50 följande:
    Vad kul, då är vi exakt lika gången :D är också född 92.

Vi kommer vänta att berätta till vecka 12, det gjorde vi med sonen med och det känns som det bästa :)
    Åh vad kul! Vart bor du någonstans då? såg att du har ett tidigare barn på 1,5 år... jag har ett tidigare barn som är 1 år och 3 månader nu

Vad kul att träffa massa likasinnade!

Superkul att vi är så många i gruppen nu!
  • Zorro

Jag vill också hoppa in här! Plussade igår och har BF 10 maj. Är 29 (fyller 30 om en månad) och har ett barn på 2,5 år. :)

• zazzyzaz

Så kul med så många! Nu håller vi tummar & tår för oss! Med sonen berättade vi i vecka 10 för alla. Men nu vet redan farmor och morbror. Eftersom jag gråter för allt när jag är gravid förstod de ganska snabbt vad läget var! Vi kommer berätta för syskon och föräldrar under vecka 7 sen håller vi på resten av släkten till efter ultraljudet. Det fungerade förra gången :)

• Tjejjen89

Jag är 25 år.. Enligt appen har ja bf 3 maj :) har en dotter sen innan som bara är 7 månader!

• Mariposas

Grattis till alla som plussat!! Hoppar oxå in här efter att ha följt er nån dagar ;). Plussade i fredags efter missfall i början av juni. Är glad att jag ändå lyckades bli gravid igen så pass snabbt o hoppas innerligt att bebis mår bra o vill stanna kvar denna gången, är i v 4+2 idag. Har en pojke redan här hemma som är född i januari-11 som ofta pratar om bebisar o verkar väldigt redo för att bli storebror (har inte berättar för honom än). Har iaf fått tid för inskrivning och vul den 22 september så nu längtar vi dit :).

• Björan
    Frökenherman skrev 2014-08-26 17:05:18 följande:

Varför ska du göra VUL? Jag funderar på att göra det i V8 privat.

Jag hade en cysta i våras där en Gulkropp hade brustit. Jag ska på återbesök för det pch se så att det inte har kommit nån ny, det kan ta plats i livmodern. För att se efter cystor gör dom VUL. Har även haft mf så i samband med undersökningen ser man om allt ser bra ut med fostret.
  • Theoblyoneee84
    aalexxandra92 skrev 2014-08-27 01:48:30 följande:

Åh vad kul! Vart bor du någonstans då? såg att du har ett tidigare barn på 1,5 år... jag har ett tidigare barn som är 1 år och 3 månader nu

Vad kul att träffa massa likasinnade!

Superkul att vi är så många i gruppen nu!

Vad kul, då skiljer det ju bara några månader på våra :D är det en pojk eller flicka?

Ja det är så himla kul när man möter folk i liknande situation :) vi bor i jönköping. Vart bor ni?:)
  • Vitsippa80

Hej! Hänger på här, plussade i lördags, BF 1 maj :)
    Har ett barn sen tidigare, född juni 2012. Kul att det fanns en tråd här redan

Svar på tråden BF MAJ 2015