BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej!
Har BF 6 maj med vårt första barn och vill väldigt gärna gå med i gruppen om jag får lov :)
Min mail är: Ellen.brindemark@gmail.com
Tack på förhand! :)
Vill gärna också vara med på facebook men är inte supersugen på att lägga ut min mejl här. kan jag mejla någon privat eller lägga till någon på facebook för att komma med?
25år. uppsala - Bf 26maj med andra barnet, son född hösten-12 sedan tidigare.
Hej tjejer!
Jag väntar mitt första barn den 11 maj, 2015.
Det hade varit kul att delta i FB-gruppen.
Min email är Carolinadlc79@gmail.com
Hej alla!
Hoppar in i tråden, vi väntar vårt första barn med BF 1 maj 2015. Jag är 29 och sambon 40, vi bor i Österbotten, Finland.
Hej!
Jag har BF 1 maj -15 och vore jättekul att höra hur ni andra har det som har gått lika långt :) Min mail: Jenniferwall7@gmail.com
Vad roligt. Vi har alla samma BF Hur mår ni?
Hej!
Jag har BF 1 maj -15 och vore jättekul att höra hur ni andra har det som har gått lika långt :) Min mail: Jenniferwall7@gmail.com
Hej alla!
Hoppar in i tråden, vi väntar vårt första barn med BF 1 maj 2015. Jag är 29 och sambon 40, vi bor i Österbotten, Finland.
Jag har skapat en egen FB grupp där vi är några som skriver, men för att få den mer aktiv så skulle jag vilja ha med fler personer. Gruppen så såklart dold :) skicka mejladress om ni vill vara med :)
Hej,
27 år , bor i Stockholm och väntar mitt första barn med BF 21 maj.
Fick igår reda på att det blir en liten pojk :)
Jag är gärna med i facebookgruppen.
Min mail är: caroline.henryson@gmail.com
Hej! Jag väntar mitt andra barn 30 maj. Skulle va superkul att få vara med er er få grupp. ?
Glömde skriva min mail. ? johannaaa_88@hotmail.com
Jag vill också vara med i Facebook-gruppen. Vi väntar en flicka beräknad till den 5/5-15. Min mail: linaelundin@gmail.com
jag vill gärna också vara med i facebooksgruppen.
piomios@hotmail.com
Jag är gärna med i FBgruppen. Väntar mitt andra barn den 26e maj. En flicka. Har en son som fyller 3 år den 27e maj.
min mail: julia_s_@hotmail.com
Jag vill gärna vara med i fb-gruppen. Har BF 17e maj. h_lindvall@hotmail.com
Jag vill också vara med i fb-gruppen. Väntar en flicka med bf 1 maj -15
Mail: [email protected]
Hej! Jag skulle gärna vilja vara med i gruppen. Vi har bf 14 maj, första barnet (: mail susanne_forsberg@live.se
Jag med :) bf 26 maj med nr 3. Gabriella.egerzon@hotmail.com
Jönköping någon?:)