BF MAJ 2015
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?
Har inte fått någon inbjudan på mailen? :/ vill gärna haka på fb gruppen ju :)
Gruppen är hemlig, skriv bara era mail-adresser :)
Har inte fått någon inbjudan på mailen? :/ vill gärna haka på fb gruppen ju :)
Acire94, har kollat skräppost, det finns inget där :/
Jag får inte heller någon inbjudan :/
Jag har skapat en egen FB grupp där vi är några som skriver, men för att få den mer aktiv så skulle jag vilja ha med fler personer. Gruppen så såklart dold :) skicka mejladress om ni vill vara med :)
Jag har bf 29 maj å skulle jätte gärna va med i Fb gruppen om Jag får ???? nathaal1et@hotmail.com
Jag har fått inbjudan till gruppen och ansökt men får inget svar om att jag fått komma in!
Bf 25 maj. Efter x antal IVF.er. kastade p-pillerna år 2009..det har varit en låååång väntan...
Fler som gjort ivf?
Hej!
Jag har bf 16 maj och skulle jättegärna vara med i gruppen/grupperna på Facebook. Min mail är ebbathorstenson@gmail.com.